Ülker Hanımeller Karaoke Partisi Reklamı

 
Son günlerde en sevdiğim reklam .Çünkü anne aynı bana benziyomuş. Çocuklarım öyle söyledi. "Senin gibi konuşuyor ve eğlenceli anne" dediler. Aslında sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim. Yani kurabiye isteseler yaparım aslında. Sanırım ben de bu genler eksik biraz. Kendim yiyip kilo alıyorum diye çocuklara da yapmıyorum. Ama onlarda düşkün değiller ki. Neyse günah çıkarttım. Bi sorayım istiyorlarsa yapayım bari. Çünkü ben de bayılırım anne kurabiyesine:)

2 yorum:

  1. Arada yap be :D Tadı bir başka oluyor

    YanıtlaSil
  2. haklısın çok şeker bir reklam
    her haftasonu kek poğaça yapıyorum oğlanlara
    napalım yemesem de onlar mutlu oluyor
    arada yapmak iyi olur sanki
    anne kurabiyesinin yerini tutar mı hiç hanımeller
    sevgiler

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.