Zıplayarak Zayıflama - Trambolin

Merhabalar
En son trend bu bende:) )) Trambolinle zıplayarak zayıflama. O kadar çok şey okudum ki trambolinde zıplayarak zayıflamayla ilgili. İlk olarak "Bir Daha Asla Hastalanmayın" kitabında günde 15 dakika zıplamanın formumuzu korumaya, depresyona, hücrelerimizin içine oksijen girmesine faydası olduğunu okudum. Günde sadece 15 dakika herkes yapabilir diye düşündüm. 

Ama en çok bu haber beni benden aldı. Hayallere kapıldım . Ve sonra bir kaç sitede 2 ayda 10 kilo veren bir sürü kişinin daha haberini okudum. Acayip gaza geldim. Sonra geçen yıl hemen bir trambolin siparişi verdim internetten. Eve geldiğinde özellikle çocuklar bayıldılar. Sıra bana gelmedi ilk gün. Ama ben ikisini de kovaladım. Sonraki günlerde her gün  15-20 dakika yapmaya başladım. İlk heves bir kaç gün sürdü. Ama sonra zor geldi bıraktım.
Spor salonuna gitmediğim günlerde vicdan azabından kurtulmak için zıplamaya başladım bir ara ama çok düzenli değildi. Veeee 4 gündür her gün 50 dakika zıplamaya başladım. Bir de yputube'dan squatgirl" diye bir bayanın karın hareketlerini yapıyorum. Yani zayıfladım diyemem tabi 4 günde ama bakalım istikrarlı bir şekilde en az 1 ay devam etmeyi planlıyorum.
Müziğin sesini açıp dans ede ede zıplıyorum. Çok eğlenceli, çok terliyorsunuz. 10 dakika zıplama 30 dakika yürüyüşe eşdeğer kalori yakıyormuş. 
Çok eğlenceli ama işten yorgun argın gelip yemek yediğinizde , pıhtılaştığınızda o eğlenceyi istemiyorsunuz. Öyle zor oluyor ki başlamak. Kendimi zorlaya zorlaya başlıyorum ama sonra açılıyorum. Düzenli yapmak o kadar kolay bir iş değil yani. 
Ama faydalarını düşündüğünüzde motive oluyorsunuz ve bir kez o ataleti yendiğinizde çok iyi hissediyorsunuz. Sonra ertesi günde o ataleti yenmeniz gerekiyor ama:))))
Zor geldiğinde, vazgeçmek istediğinizde faydalarını okuyun. Motive olun diye yazıyorum faydalarını:
*Kilo verdirir. (Aslında sadece bu madde bile yeter)
*Kalbin ritmini düzenler. Metabolizmayı hızlandırır. Enerjik olmanızı sağlar.(Çok yorgunum , hiç enerjim yok diyenlere duyurulur)
*Eklemleri ve kemik yapısını güçlendirir.
*Detoks etkisi yapar. Lenf dolaşımını uyarır.
*Terleme sonucu toksinler atılır.
*Strese ve depresyona iyi gelir.
*Denge ve koordinasyonu arttırır.
*Boyun uzamasını destekler.(Bu da çocuklar için süper)

31 yorum:

  1. Her yerim o kadar sakat ki böyle birşeyi yapsam bir daha kalkamam ihtimal :)

    Haydi sonuçları bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuçları bende bekliyorum Handan:( Eşime diyorum ki çocuklar beni hep zayıflamaya çalışan bir anne olarak hatırlayacaklar:(

      Sil
  2. Enteresan bir çok işe yarıyormuş baksana trambolin aslında alsam çocuklar için harika bir terapi olurdu bana zayıflamak için sebep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ederim sosyalannem . Çocuklar bayılıyor.

      Sil
  3. Faydasını bildiğimden değil de bir yaz gecesi şu dışarıda çocuklar için olanını rehin almıştık bir arkadaşımla.. 10 dk diye girip saate baktığımızda 50 dk geçtiğini gördük o kadar eğlenceli bir şey.. spor olarak hiç düşünmemiştim ama evet ertesi gün her yerim ağrıyordu.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sporu eğlenceli hale getirmek isteyenler için ideal bence dark blue.

      Sil
  4. Hangi siteden aldınız acaba ? cevap için şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gittigidiyor'dan aldım . 120 cm ve ev için ideal bir ölçü bence. Daha büyüğü ev için çok uygun olmayabilir.

      Sil
  5. Defne dışardaki yada avm deki oyun alanlarında zıp zıpları seviyor diye eve küçük boy alacaktım kışın sonra bi sebepten kaldı fikrim rafa kalktı yani ama kendim için hiç düşünmemiştim cidden biraz büyük alsak birlikte mi zıplasak :))

    YanıtlaSil
  6. tek başına yerde zıplamak bile kilo verdirir süper faydalıdır ama yapacak adam lazım tabi:-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İp atlanabilir mesela audrey. Yapacak adam sen olmazsan ben olmazsam nasıl zayıflar bu kadınlar:)))

      Sil
  7. MERHABA ZIPLAYARAK ZAYIFLAMA TEHLIKELI DEĞİLMI KOLAY GELSIN KUTLARIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl bir tehlike ? Mesela başın dönüp dengeni kaybedip düşme falan mı? Ama o kadar yükseğe zıplamıyorsun ki belguzaranne

      Sil
  8. kafan tavana çarpmıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldürdün beni lady. O kadar havalara zıplamıyorsun ki.

      Sil
    2. Nasıl trombolin dediğinde çok zıplarsın ben üstümü bile giyinirken avizeye çapıyorum ki bizim uyuz elini uzatınca tavana değiyor. Trambolin mantığıma ters geldi :D

      Sil
    3. Yok Lady çok az havalanıyorsun. Bunlar ev tipi, küçük . O bildiğin oyun parkındakiler gibi değil. Gel bir gün beraber zıplayalım:) Çok eğlenceli.

      Sil
  9. ama ben o kadar zıplasam bel fıtığından sakat kalırım :)))
    hah hah hah

    YanıtlaSil
  10. Çok güzelmiş bu:) Ama ben de korktum şimdi uçarım diye üstünden:) Yine de denemek güzel olurdu. Çok keyifli ve tam zamanında bir paylaşım. Yeni fikirler denemek lazım:)

    YanıtlaSil
  11. Seni takipteyim canım bana da beklerim sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  12. Çocuklar çok seviyorlar ben pek isinamadim. Neyse ki yeterince spor yapiyorum.

    YanıtlaSil
  13. günlük kaç kere ziplamamız gerek ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kere değil dakika:))) 15-20 dakika ortalama.

      Sil
  14. Aaa benim yeni konum :) Trambolin bir harika cidden.Bu arada bloğuma beklerim http://onmywayed.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
  15. tutunmalı ipli versiyonlar var acaba en kullanışlı olan hangisidir?

    YanıtlaSil
  16. Aylardır erteliyorum trambolin almayı, bloğunda gezerken bu yazıyı görünce es geçemedim :) sonuçlar nasıl? çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dönem 2 kilo falan verdim Seda Hanım ama devam etmedim. Yalnız zıplamayla kendimi daha iyi ve mutlu hissettiğimi söyleyebilirim ve 2 gündür tekrar başladım. Eğer istikrarlı olabilirsem sonuçları yine yazacağım.

      Sil
  17. Zıplamayı çok severim. Trambolinim yok ama evde kendi kendime zıplıyorum :-) Trambolinizi nereden, kaç liraya aldınız, hangi markayı aldınız merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 yıl önce gittigidiyor.com dan 80 tl ye almıştım. Markasına çok dikkat etmedim açıkçası altındaki yorumlara göre karar vermiştim:)

      Sil
  18. Bu trambolinler palyaço korusu gibi hep tedirgin etmiştir beni. Zıplayıp da sağa sola fırlayıp gideceğimi filan mı düşünüyorum nedir.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.