Ahhh Bu Kilolar

YAZAR : Salı, Şubat 21, 2017
kilo karikatürleri ile ilgili görsel sonucu

Yine takıldım "niye kilo veremiyorum beeen" diye zırlıyorum. Ama bu gün size komik bir hikaye anlatacağım. Tombiş, sevimli ve yemek yemeye bayılan bir kadınla, yediğine içtiğine çok dikkat eden çok formda bir kocası varmış. Kadın mantı yerken adam "aman allahım kaç kalori bu kalbe zararlı, yok şuna zararlı, yok buna zararlı vb...." gibi şeyler söylermiş ama kadın hiç takmadan keyifle yermiş. Gelsin tatlılar gitsin börekler derken kadın 50'li yaşlarında şeker hastalığından vefat etmiş. O öldükten sonra kocası yediğine içtiğine maksimum dikkat ederek ve spor yaparak sağlıklı yaşamış ama fani sonuçta o da 70 yaşında kalp krizi geçirip ölmüş. Karısından 20 yıl fazla yaşamış. Öbür tarafa gittiğinde karısı onu karşılamış. Çok güzel yemeklerin olduğu bir masaya getirmiş. "Hadi gel hayatım yemek yiyelim" demiş. Adam masaya bakmış tatlılar, hamurlar , kalorili yemekler "ayy ben bunları yiyemem kilo alırım, sağlığa zararlı" demiş. Karısı da "burada öyle sorunlar yok sevgilim istediğini ye hiç bir şey olmuyor " demiş. Adam o an büyük bir pişmanlıkla "ah ah" demiş, " ben niye dünyada acı çekerek 20 yıl fazla yaşamışım ki bilseydim senin gibi her istediğimi yerdim" demiş. 
Yaaa belki de öyle diyeceğiz hanımlar , ne biliyoruz ki:)))))

Nusr-Et Et Lokantası

YAZAR : Pazartesi, Şubat 20, 2017
Görüntünün olası içeriği: bir veya daha fazla kişi, oturan insanlar, yemek yiyen insanlar, masa, yazı ve iç mekan

Cumartesi akşamı hayatımda gördüğüm en yakışıklı erkekle Nusr-et Steak House'daydık. Oğlumla. Arkadaşlarıyla son dönem popüler olan bu restorana gitmek için plan yapmıştı ama hepsinin işi çıkınca mecburen bana kaldı:)))) E ona bu hayatta hayır diyemeyecek kişi kim? Annesi tabi ki. 
Bende ona aldığım ve hiç giymediği için etiketi üzerinde duran beyaz gömleği giyme şartı getirdim. Oflaya puflaya giydi:)) Ama benim şartımda buydu. Yani ben zor bir kadınım:)))

nusr et ankara ile ilgili görsel sonucu

nusr et tuz atma ile ilgili görsel sonucu

Oğlum söyleyene kadar bu mekanın sahibinin sosyal medyada çok meşhur olduğundan haberim yoktu açıkçası. Hatta tuzu kendine has bir serpme biçimi var. Evde Arda sürekli yapıp kardeşiyle gülüyordu ama ben pek anlamıyordum. Sonra bir magazin programında dünyaca ünlü kişilere bu tuz atma hareketini yaptırdığını gördüm. Epey medyatik bir kişi.


Ben mekanla ilgili düşüncelerimi paylaşmak istiyorum. Işıl ışıl olması içeri girerken dikkatimi çeken ilk şeylerden birisi oldu.  Çok kalabalıktı ve rezervasyonumuz yoktu. Yine de güzel bir yer buldular. Yalnız eleştireceğim bir şey var mekanda montları asacak yer yok. Bu durumu bir eksiklik olarak gördüğümü söyleyebilirim.

nusr et ankara ile ilgili görsel sonucu

Yemekler çok lezzetliydi. Oğlum lokum aldı bende Şaşlık yedim. Etlerin yumuşaklığı ve sosları süperdi. 
Görüntünün olası içeriği: 1 kişi, yiyecek ve iç mekan
Oğlum da meşhur tuzlama pozunu vermese olmazdı :)))))
Sonuç olarak biraz pahalı bulmakla birlikte Nusr-et Et Lokantasını beğendim ve güzel et yemek için tercih edilebilir buldum. Havuç Dilimi tatlısından yiyemedim çünkü çok kalorili görünüyordu. E önümüz yaz yani . Bir gün çok zayıflayınca gider yeriz inşallah:)))

Ceviz Suyu ile Zayıflama

YAZAR : Cuma, Şubat 17, 2017
zayıflama komik ile ilgili görsel sonucu
Uzun zamandır zayıflama yazısı yazmadığımı fark ettim:))) Yok zayıfladığımdan falan değil(keşke öyle olsa:(( ) Ama zayıflasamda yazacağım durmayacağım arkadaşlar. Kilolu kadın kalmayıncaya kadar. Bütün kadınlar kendilerinden, kilolarından mutlu oluncaya kadar:))))
Yaklaşık 2 aydır görmediğim bir arkadaşımı gördüm , erkek arkadaş. 12 kilo vermiş. Erkek olduğunu belirtmemin bir sebebi var tabi. Erkekler daha kolay kilo veriyorlar şekerim. Adamlarda metabolizma canavar gibiyn çalışıyor çünkü. Her zayıflayan sorulan o ünlü soruyu sordum bende "nasıl zayıfladın?" Sadece "yemedim" dedi. Hiç hoşuma gitmedi bu cevap ve arkadaşımda cevaptan hoşlanmadığımı anlamış olacak ki " herkes, özellikle kadınlar bana sürekli nasıl zayıfladığımı soruyorlar ve yemiyorum deyince suratlarını buruşturup "heee, oldu o zaman" diyerek yanımdan uzaklaşıyorlar. Mucize bir şey yaptım dememi bekliyorlar illa ki "armudun sapını, üzümün çöpünü yedimde zayıfladım" dememi istiyorlar" dedi. Evet dedim. Mümkün değil mi ki? :)))
zayıflama komik ile ilgili görsel sonucu
Yani armudun sapından falan mucize beklemek yerine yağ yakımını hızlandıran, tok tutan şeyler yiyerek ve bunların sadece destek olduğunu hatırlayıp çok büyük beklentiye girmemek en sağlıklısı. İnsanlar ceviz suyunu akşamdan suya koyup sabah içip , cevizleri yemenin tokluk hissi verdiğini, kolesterollerinin düştüğünü ve kabızlık sorunlarının geçtiğini söylemişler, internette okuduğum yorumlar böyle. Hatta tiroitlere iyi geldiğini de okuyunca denemem farz oldu. 
Cevizi suda bekletince tadı yeni çıkmış taze ceviz gibi oluyor, sütlü sütlü:))) Kızım çok sevdi, şimdi cevizleri suda bekletip bekletip yiyor. Ceviz omega 3 kaynağı, hatta o kadar faydaları var ki zayıflatmasa bile yararlı olur vücudumuza.
Yapımı çok basit. Akşamdan bir bütün cevizi yani 2 parça cevizi 1 bardak suya koyup sabaha kadar bekletip sabah içiyorsunuz ve sonra da cevizleri yiyorsunuz. 

O zaman gelelim ceviz suyunun faydalarına:)

* Protein içerdiği için yağ yakımını hızlandırır ve tokluk hissinin uzun sürmesini sağlar ve bu da kilo vermeye yardımcı olur.
* Beyin ve sinir sistemine faydalı omega 3 yönünden çok zengindir.
* Yorgunluğa ve depresyona iyi gelir.
* Özellikle kadınlarda daha çok görülen Tiroid bozukluklarında faydalıdır, tiroidlerin
düzenli çalışmasına yardımcı olur.
* Kan şekerini dengeler.
*Kolesterolü düşürür.
*Kabızlığı giderir.

Zayıflama ilacı gibi zararlı şeyler kullanmak yerine doğal yiyecek takviyeleriyle zayıflayabilir ve formunuzu koruyabilirsiniz. Hem yapımı da çok basit. Yan etkisi, zararı yok. İstediğiniz kiloya inene kadar yada kendinizi iyi hissettiğiniz sürece kullanabilirsiniz.

Ek Gelir Yöntemleri 3 : İnstagramdan Satış Yapmak

YAZAR : Perşembe, Şubat 16, 2017

 instagram ile ilgili görsel sonucu

Instagram’da butik açmak

En son Instagram’dan bir bluz aldım, bir kart bastırdım . Eşim sorduğunda İnstagram'dan aldım dedim. Çok şaşırdı. Kendisinin sosyal medya hesabı olmadığı için bilmiyor ama özellikle bayanlar arasında çok bilinen bir şey instagram alışverişi. İnstagramın 500 milyonun üzerinde kullanıcısı varmış. İnstagram'da  butik açmak ve satış yapmak yeni bir internetten para kazanma yöntemi.  Aslında günümüzde ticaret yapmak o kadar kolaylaştı ki. Küçük bir butik açmak isteseniz yapacağınız masraftan çok daha az bir parayla instagram dan satış yaparak para kazanabilirsiniz. 
Öncelikle ne satmak istediğinize karar vermekle işe başlamalısınız. Eğer evde el emeği ürünleriniz varsa bunları satmak sizin için hem maliyeti az hemde kolay bir yöntem olur. En son evinde organik sirke , organik diş macunu vb.... ürünler satan bir hesaptan organik elma sirkesi siparişi vermeyi düşündüm. Oldukça ilginç geldi bu bana ama yükselen bir sektör aslında organik yiyecek sektörü. Böyle becerileriniz varsa neden yapmayasanız?
instagram kapak fotoğrafları ile ilgili görsel sonucu
En çok kıyafet, takı , hediyelik buket kekler, ev yemekleri , el emeği örgü, amigurimi satış siteleri var. Ve alan öyle geniş ki aklınıza ne gelirse satabilirsiniz aslında. 
Ya başkalarının ürettiklerini kar koyarak satabilirsiniz ki bunun için depolama sorununuzda olmayabilir. Sipariş aldıkça anlaştığınız bir mağazadan alıp kargoyla gönderebilirsiniz.
Profilinize kargo ücreti, ödeme şekli,iletişim numarası ve mail adresinizi yazmanız gerekir. Ürünlerin güzel fotoğraflarını çekip altına fiyatı ve ürünle ilgili bilgileri yazabilirsiniz. Direk mesajla da sipariş alabilirsiniz ya da whatssuptan iletişim kurabilirsiniz. 
Birkaç ürün paylaştıktan sonra insanları takip etmeye başlayın.İşi ilerletmek istiyorsanız reklam amaçlı takipçisi çok olan birkaç ünlüye hediye olarak ürünlerinizden yollayın. Ünlü insanlar eğer ürününüzü instagram hesaplarında paylaşırlarsa tanınmış olursunuz. Genelde bu yolu kıyafet ve takı butikleri kullanır.

Profiliniz herkese açık olsun ve ürünlerinize özel hashtag kullanın ekstra olarak instasize, instalike, instabutik gibi hashtagleri de kullanmayı unutmayın.
İnsanlarda iletişim halinde olmak güvenilir olmanızı  sağlar. Mesela gönderdiğiniz ürüne küçük hediyeler eklemek, bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz gibi mesajlar paylaşmak etkili bir yöntemdir.

Yurtdışından burada olmayan ürünleri getirtip daha farklı bir kitleye ulaşabilirsiniz. Ürünün gelmesi açısından sıkıntı olabilir ve kesinlikle iadesi olan sitelerden tedarik etmeye özen gösterin. Yurtdışından e-bay, amazon, aliexpress gibi siteleri kullanabilirsiniz. Özellikle Aliexpress sitesinde ki bir çok ürün ülkemizde çok tercih ediliyor.
Diğer sosyal medya hesaplarınızı da işinize destek olarak kullanabilirsiniz. Bu anlatılanları facebookta da yapabilirsiniz.
Öncelikle ne satmak istediğinize karar verin. Çok fazla internet bilgisine de gerek yok aslında. Akıllı telefon kullanabilen herkes bunları yapabilir.

Blog Adım Nereden Geliyor

YAZAR : Pazartesi, Şubat 13, 2017
biz kimiz kadınız ile ilgili görsel sonucu

Sevgili arkadaşım Yurdagül www.dahamutluyuz.com blogunun sahibesi beni mimlemiş. Blog adım nereden geliyor. 
Daha önceki yazılarımda da bahsetmiştim. Blog yazmaya başlamam eşim ve iş arkadaşımın teşvikiyle oldu. Hani güzellik yarışmalarında derler ya "arkadaşlarım benim yerime başvurmuş" falan gibi:))) Eşim çocuklara anlattığım uyduruk masallara bir kamu spotu mesajı katıp anlatmamı çok beğenerek "bunları yazsana" diyerek beni hep teşvik etmeye çalışırdı. İş arkadaşımda olaylara bakışımın ve ifade tarzımın güzel olduğunu söyleyip illa blog açmalısın derdi. Sonunda bir gün tamam dedim ve ne konuda yazacağımı düşünmeye başladım. Kendimi bildim bileli toplumdaki kadın statüsüyle derdi olan bir insan olarak(bazıları feminist desede:)))  kadınlarla ilgili bir blog açmak istedim. Kadına yakıştırılan "kadın dediğin şöyle olmalı, böyle olmalı...." gibi tanımlamaların hepsinde kadının çok iyi bir eş, çok iyi bir anne, çok iyi aşçı, çok iyi ev kadını çok iyi vb...... bir şeyler var. Kadın her zaman güzel olmalı hep gülümsemeli, çok uyumlu olmalı vb.... sıfatlar beni rahatsız ediyor. Kadın kendi gibi olmalı, güçlü olmalı, özgür olmalı bence.
Sonra bir akşam çocuklarla internette bir şeylere bakarken yukarıda görmüş olduğunuz karikatüre denk geldik. Birlikte çok güldük. Çocuklar "anne aynı sen" dediler. Çocuklarım büyüdüklerinde beni hep zayıflamaya çalışan, rejim yaptığını söyleyip tatlıları yiyen, sonrada spor yapmaya çalışan birisi olarak hatırlayacaklar:))) Blog ismi arıyordum o sıralar ve kadınlarla ilgili olsun istiyordum. O zaman ampul yandı işte bu dedim "biz kimiz kadınız". Çok sevdim bu ismi. Eşim ve çocuklarımda çok sevdiler ve böylece bulmuş olduk. Aslında belki de o bizi buldu:)))
Bu blogu yazmaktaki amacım profilimde de bahsettiğim gibi kadınların kendilerini tanımaları, kendilerini daha çok sevmeleri ve güçlü olmaları için bir ışık olmak. Bir kadın bile faydalansa benim için mutluluk verici. www.dikiskis.blogspot blogunun sahibi Sevda'nın blog adının hikayesini okudum dün gece . Orada çok etkilendiğim  cümle: "Yaşamamızın bir anlamı olmalı, bir görevimiz yapacak bir şeyimiz olmalı, yoksa ölüm çok anlamsız olurdu". Bende bu yüzden kadınların hayatına dokunmak istedim. Çevremdeki insanlara elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum. Burada da yapmak istedim. Elimden geldiğince:)
Blogta sağlıklı yaşam, zayıflama, çocuklarla yaşam, gezdiğim yerler, psikoloji, güzellik, ürünler gibi geniş bir yelpazede yazıyorum. Bazen de dedikodu-yorum yazıyorum, olmazsa olmaz ama değil mi?  Hiç bir zaman kişi ve kurumları hor görmek, yargılamak olarak algılanacak bir şey yazmamaya çalıştım ki bunun kimsenin haddi olmadığını düşünüyorum. 
Kadın mutluysa eşi mutlu, çocukları mutlu, aile mutlu. Bazen ne kadar değerli olduğumuzu unutuyoruz. Ben hatırlatmak istiyorum, ne kadar değerli ve aslında çok güçlü olduğumuzu.
Biz Kimiz Kadınız:))))
Blogger tarafından desteklenmektedir.