Kitap Lansmanım



 

25 Ekim Pazar günü saat:13:00'da kitabımın lansmanı var. Ankara Kızılay Konur sokak Bahar Cafe'de, açık havada sosyal mesafeli gerçekleşecek lansmanımıza bekleriz. 
Kitabım şu an basım aşamasında önümüzdeki hafta dağıtıma başlanacak.  Sapiens yayınlarından çıkıyor.  Lansmanda sapiens yayınları genel yayın yönetmeni Gökçe Doğan'ın da yeni çıkan kitabının tanıtımı olacak. Birlikte kitaplarımızı imzalayacağız . 
Gelmek isteyenleri bekleriz. Ankara'da yaşayan blog dostlarımı özellikle bekliyorum. Çok mutlu olurum, yolu bloglardan geçenlerle buluşmayı çok isterim.
Blog yazan ya da bir şeyler yazan herkes sanırım bir gün kitap yazma hayali kurar, ya da çoğunluk diyelim. Benim de hep aklımdaydı ama hiç gerçekleşmeyecek sanıyordum. Çok şükür gerçekleşti, çok mutluyum. İsteyen herkesin bu duyguyu yaşamasını dilerim.
Bu duyuruyu yaptığıma göre kaçabilirim. Eskisi kadar yazamıyorum artık ama çoğunlukla arkadaşlarımın yazdıklarını okuyorum. 
Görüşmek üzere.










25 yorum:

  1. Çok sevindim Kadriye, devamı gelsin, çok okunsun inşallah 🧿😍🧿

    YanıtlaSil
  2. Çok tebrikler:)Kitap çıkaran tüm blogger arkadaşlarımı gönülden destekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, yazmaya başlayınca kitap yazmakta istiyorsun genelde

      Sil
  3. Hayırlı olsun. Kitabınızın yolu açık olsun 😊

    YanıtlaSil
  4. hayırlısı olsun, bol satışları olsun kitabınızın.

    YanıtlaSil
  5. Adaş bu ne güzel haber :-) Gönülden tebrik ederim

    Epeydir uğramıyordum bak neler kaçırıyormuşum az kalsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler adaşım ben de bloğa çok uğrayamıyorum artık

      Sil
    2. Sayfama koydum lansmanı..bı parca benim de tuzum olsun😁

      Sil
    3. Sayfama taşıdım lansmanı. Corbada benim de tuzum bulunsun 😁

      Sil
    4. Çok mutlu oldum adaş, kalplerimiz birlikte. Desteğin çok değerli iyi ki varsın

      Sil
  6. Tebrik ediyorum, hem seni, hem Gökçe hanımı.
    İkinizin de kitapları bol okunsun, çok satılsın inşallah. Yolun açık olsun.:)

    YanıtlaSil
  7. maşallah maşallah nice nice kitapların olsuuuun :)

    YanıtlaSil
  8. Tebrik ederim. Hayırlı uğurlu olsun.

    YanıtlaSil
  9. son yazımda duyurduum kitabısınıııı :) okurum ben de bir gün ki. şimdiik salgından dolayı netten ve kitapçılardan kitap almıyom ama ilerde okuruum :) nice nice kitaplaraaa :)

    YanıtlaSil
  10. Tebrikler. Ankara'da olsaydım gelmek isterdim. Yolunuz açık olsun:)

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel, bol okuyucularınız olsun, tebrikler.

    YanıtlaSil
  12. Tebrikler, harika haber:)

    YanıtlaSil
  13. Tebrikler bol satışlar canım 😍

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel, bir iz daha bıraktınız hayata, bir imza daha... daha nicelerine ve nice guzelliklere insallah. Cok sevgile ve tabi yolunuz açık olsun...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.