En Güzel Anne Anlatımları

Günaydınlar
Bir gün olmasın Anneler Günü bu hafta tüm hep anneler haftası olsun(bunu yasa teklifi olarak sunmayı planlıyorum) Yani ben doyamadım sevmelere, sevilmelere öyle bir günde:)
 
Lucy filminden bir sahne:)

 
Değil mi ama deniz de hava da karada heryerde aynıyız:)

Bak sen velede. O yüzden ağlayıp duruyorlarmış demek ki:)
 
Sen çok yaşa emi Vasfiye Teyze.


İnstagram da "anne sözleri" diye bir sayfayı takip ediyorum. Çok güzel sözler var. Son dönem çok popüler oldu.Bir de Youtube da Asuman Dabak'ın sesiyle Profilo reklamı var "o tabak bitecek" . Şiddetle tavsiye olunur. İzlemek isterseniz tık tık.



6 yorum:

  1. Lucy filminin o sahnesi çok güzeldi, annesine özel mi yaptıydı yönetmen bilmem:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Handan benimde o kadar sahneden hatırımda kalan ilk sahne bu nerdeyse

      Sil
  2. BAYILDIM BEN BUNLARA
    çok şeker valla
    annelik çok güzelllll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler maviannem :) katılıyorum sana.

      Sil
  3. hahah sonuncusu komik amaa:D

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.