Ayşegül Aldinç Gözlerin Su Yeşili / Mavi Çaydanlık

 
Sabahtan beri bir şarkı dolandı dilime. Kimin söylediğini ya da şarkının adını bile bilmiyorum. Son zamanlarda oluyo böyle bana. Alt bilincim yada bilinçaltım bana birşeyler anlatmak istiyor sanırım. Neyse ki google var da hatırlayamama stresinden kurtuluyoruz. Şarkının içinde geçen bir cümleyi yazıyorsun şarkı geliyor. Teknoloji ne çok ilerledi öyle değil mi? Eski Başbakanlardan dı hatırladığım kadarıyla Yıldırım Akbulut'la ilgili bir fıkra anlatırlardı. Gerçekten yaşanmış mı bilmem ama çok komik bir fıkra bence.Yıldırım Akbulut bir gün Emel Sayın'ın konserine gitmiş. Emel Sayın jest olsun diye "istediğiniz bir parça var mı başbakanım" demiş. Yıldırım Akbulut'ta "sabile" şarkısını istemiş. Emel Sayın anlamamış tabi bilmiyormuş "sabile" diye bir şarkı ama düşünmüş ki "belki orkestradan birileri hatırlar onlara sorayım". Orkestraya sormuş onlarda bilememişler. En son Emel Sayın tekrar başbakanın yanına giderek "başbakanım şarkıyı hatırlayamadık biraz mırıldanabilir misiniz?" demiş ve Yıldırım Akbulut ta şarkıdan bir kuple söylemiş "eller ayırsa bile, yollar ayırsa bile biz ayrılamayız"


Sabahtan beri mırıldandığım parça "ne güzel olur bilsen ne güzel çıldırırım seni görünce" . Sanırım kocişimi özledim. Google'a bu cümleyi yazdığımda karşıma çıkan bir yazıda şöyle diyordu "bir kadının söyleyebileceği en güzel aşk şarkısı". Bence de en güzellerden biri. Ayşegül Aldinç söylüyor ve çok içten söylüyor:)

İşte Şarkının Sözleri:

Birden bire çıkıverip gel
Şaşırsın kalbim sesimden önce
Ne güzel olur bilsen ne güzel
Çıldırırım ben seni görünce

Önce yokluğunu anlatırım sana
Sonra geçer aynaya süslenirim
Sobada mavi bir çaydanlıkla
Sana sıcak bir çay demlerim

Birden bire çıkıverip gel
Şaşırsın kalbim sesimden önce
Ne güzel olur bilsen ne güzel
Çıldırırım ben seni görünce
Küçük mumlar yakarım sehpada
Kokulu otlar tüter tablada
Anlat derim nasıldı uzaklar
Beni unutmadın yaa

Birden bire çıkıverip gel
Şaşırsın kalbim sesimden önce

Ne güzel olur bilsen ne güzel
Çıldırırım ben seni görünce

Saçlarımı alırsın avucuna
Gözlerin öyle su yeşili
Akar durur ruhuma

Birden bire çıkıverip gel
Şaşırsın kalbim sesimden önce
Ne güzel olur bilsen ne güzel
Çıldırırım ben seni görünce
Söz:Aysel Güzel
Beste:Timur Selçuk

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.