Yine Ufak Tefek Cinayetler Ama Bu Sefer Eleştiri

ufak tefek cinayetler son bölüm izle ile ilgili görsel sonucu

Dün akşam mısır patlatırken oğlum geldi ve "anne Ufak Tefek Cinayetler dizi gecesi mi bu gece?" dedi. Çünkü biliyor ki sadece dizi ve film gecelerimizde mısır patlatıyorum. Aslında bana bıraksan her akşam mısır yiyebilirim ama bana bırakmıyorlar. Kim bırakmıyor biliyor musunuz? Kilolar. Lanet kilolar. Bugün bir tabak mısırın kalori değeri de hatırı sayılır derecede fazla . Yani genel olarak akşam yemeğini az yemeye ve sonrasında bir şey yememeye çalışıyorum. Haftada 1-2 gece istisnalarım olabiliyor tabi:)

ufak tefek cinayetler son bölüm izle ile ilgili görsel sonucu

Neyse efendim gelelim konumuza. Artık salı geceleri mısır patlatmayacağım. Uğruna kilo almayı göze alabileceğim bir dizim kalmadı artık. Yani izlemeyi bırakmış bulunuyorum. Oysaki ne güzel başlamıştık ama konuyu uzatacağız diye saçmaladılar da saçmaladılar. 
Dizi hakkında artık, evde canı sıkılan zengin kadınların basit oyunları, küçük hesapları ve hiçte zararsız sayılmayacak entrikaları olduğu kanaatindeyim. 
Dizide ki Burcu karakteri en çok sinirimi bozan karakter. Best on da 1 numara kendisi. Bu karakterin verdiği mesaj "Hayatta en hakiki mürşit zengin koca bulmaktır. Zengin adamlardan birini ağına düşür sonra da onu kimseye kaptırmamak için canla başla mücadele et. Gerekirse adam bile öldürebilirsin" . Televizyonun insanlar üzerindeki gücünü düşününce tüylerimden diken diken oluyorum. Masum genç kızlara verdiği mesaja bakar mısınız? 
Diziyi izleyenler bilir ama bilmeyenler için söylüyorum Burcu evli 2 çocuklu Mehmet'i ayartıp onunla evlenmeye çalışıyor. Mehmet'in karısı Arzu çok mağdur ve masum rolünde ama ona bu kadar haksızlık yapan , saf bir adamın geri dönmesini hala istemeye devam ediyor. Aslında kişilksiz Mehmet'in tam layığı yılan Burcu:))) Bıraksalar keşke o adamı mahvetse, ama nedense izin vermiyorlar. Arzu her hamlede karalar bağlıyor, kendini hırpalıyor. Yahu arkadaşım bu adam seni zaten bir kere terk etmiş. Uğruna terk ettiği kadınla evlenmek istemesi seni neden bu kadar etkiliyor anlamış değilim. Tamam üzülebilirsin ama aşırı abartılı tepki vermenin de alemi yok. 
ufak tefek cinayetler son bölüm izle ile ilgili görsel sonucu

Çevremde ki insanlarla dizi hakkında konuştuğumda hemen hemen hepsinin bu kadar kötü insanların var olduğunu söylemesi beni ürpertiyor. Ben var olduğuna inanmak istemiyorum. Benden uzakta var olsunlar da demek istemiyorum. Çünkü kötülük bir dalga gibi yayılır ve eninde sonunda bizi de bulur. 
Diziyi izleyen biri farkında olmadan kadınlardan korkmaya başlayabilir. Sanki hepimiz her dakika entrika yapıyoruz sanabilir. Çünkü alttan alttan diyor ki "kadınlar evliliği bir proje olarak görür, görmelidir, görmek genlerinde vardır. Yani sevgisi falan yalandır, yapmacıktır". 
RTÜK mesela öpüşmeyi değilde bu mesajları veren dizileri yasaklasa keşke. 
Aslında yazmayacaktım bir daha bu dizi hakkında ama doldum doldum taştım barada ne yapayım:))) Haaa sorarsanız niye izledin bu zamana kadar diye , izlemeden nasıl bilebilirdim ki bunları. Eleştirmek için bilmek lazım. Yani bilgisi olmadan fikri olamaz insanın. 
Dün gece itibariyle izlemeyi bıraktım, eleştiremeyeceğim artık. Merak edersem çevremde fanatik arkadaşlarım var, onlarda sıkılmış olsalar bile benden dirayetliler . Onlardan olayların başlıklarını öğrenirim artık:)

9 yorum:

  1. Evet bazen ben de senaryoda ciddi boşluklar seziyorum. Bakalım nere kadar gidecek. Mayıs'ta belki final sezonu oolurrr. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Final olsun bence Yıldız, bu ve bunun gibi topluma kötü mesaj veren diziler olmasın artık.

      Sil
  2. Benim de eski zamanlardaki gibi tahammülüm yok artık. Baktım ki benim sevdiğim dizi olmaktan çıktı ben de onların izleyicisi olmaktan çıkıyorum. Sen sağ, ben selamet diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışkanlıkla bir kaç bölüm daha zorladım Rabia ama yok, olmuyor:)))

      Sil
  3. Durumu ne güzel özetlemişsiniz ...

    YanıtlaSil
  4. Diziler kurgu olsa da maalesef izlerken bilinçaltımıza istemsizce yerleşen kötü mesajlar var.Ya da zaten niyeti bozuk olan insanlara fikir vermesi gibi durumlar...
    Ahlaki açıdan uygun olmayan diziler yerine fantastik,bilimkurgu yapsalar ya:))

    YanıtlaSil
  5. Ah keşke yapabilseler.
    Fi dizisi o kadar eleştiri aldı vay efendim erotik vay efendim kötü.
    Şimdi Show Tv de yayınlanıyordu sanırım.

    YanıtlaSil
  6. ben de UTC ile başlamıştım; ama son zamanlardA Kadın adlı dizi önceliğim oldu

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.