Küçük Bir Mim

Sevgili Şebnemciğim (www.oytunlahayat.blogspot.com) beni mimlemiş. Teşekkürler Şebo , sorular zormuş valla:))) Yapmaya çalışalım bakalım:))) Onun cevaplarını da  okumak isterseniz tık tık.

dünyayı değiştirmek karikatür ile ilgili görsel sonucu
1- Dünyayı değiştirecek sizce 3 küçük adım nedir?


* Eğitim (ama mevcut sistemde değil)
* Vicdan
* Merhamet


2- Dünyanın daha fazlasına ihtiyacı olduğu şey nedir?


Daha çok paraya ihtiyacı var bence. Şaşırdınız değil mi? Herkesin o kadar çok parası olsun ki parayla mutlu olunmadığını anlasınlar ve para için her şeyi yapmaktan vazgeçsinler.


para karikatür ile ilgili görsel sonucu
3- Okuduğunuz son kitap?
Aeden 



4- İzlediğiniz son film?
Ailecek Şaşkınız. Kızımla gitmiştik, çocukla izlenebilecek bir film.



5- Sizin değişmenizi sağlayan hatanız?

Bir gün o kadar üzülmüştüm ki bir olaya kalbim yerinden çıkacak gibi atmaya, nefes alamamaya başladım ve o gün karar verdim; "hiç bir şeyin ve hiç kimsenin yüzünden kendime bunu yapmayacağım". Yaklaşık 10 yıl oldu bu olayı yaşayalı ve gerçekten eskiye oranla süper bir değişim olduğunu söyleyebilirim. İşte buna tecrübe diyorlar. Hayattan yediğin kazıkların bileşkesi:)))


hata karikatür ile ilgili görsel sonucu

6- Sözcüklerinizle eylemleriniz eşit midir?

Sayılır:)) Yani eşit olması için çabalarım. Ama %100 eşit olması gibi bir durum hiç kimse için söz konusu olamaz bence.



7- Gurur duyduğunuz bir başarınız?

Çocuklarıma öğretmek istediğim bir değeri davranışlarında gördüğümde "başarmışım" diyorum ve kendimle gurur duyuyorum. 



8- Hayattaki öncelikleriniz nelerdir?

Aile, arkadaşlar, okumak, kendimi geliştirmek



9- Kendinizin beğendiğiniz 5 özelliğiniz nelerdir?

1. Organizasyon yeteneğim. 5 dakika içerisinde organize ederim, kategorilere ayırıp iş bölümü yaparım:)))

2. Eğlenceli bir insanım. Uzun süre bir konuya üzülemem mesela:))) Üzülürüm üzülürüm "amaaaan bi daha mı gelcez dünyaya" moduna girip gülmeye başlayabilirim.
 
3. Çözüm odaklı olmam. Yani olumsuz bir durumda veya bir terslikte hemen "tamam durum bu, peki şimdi ne yapabiliriz" derim ve bunu çocuklarıma da öğrettiğim için çok mutluyum. Şikayet etmiyorlar, nasıl farklı bir yol buluruz onu araştırıyorlar:))) çok şükür.

4. Pratik Zekam:))) Gülmeyin öyle herkeste bulunmuyor canım bu pratik zeka. Kadınlarda daha çok oluyor erkeklere nazaran:)))

5. Meraklı olmam. Bilmediğim her şeyi araştırırım. İlgimi çekerse derin araştırırım ama onun ne olduğunu anlatacak kadar öğrenirim mutlaka:)



mutluluk karikatür ile ilgili görsel sonucu

10- Geçen haftanın en güzel olayı nedir?

Annemin yurtdışından sağ salim ve çok mutlu dönmesi, Takla atmaya çalışırken elini inciten kızımın elinin iyileşmesi, oğlumun sınavda iyi bir sonuç alması ve bir sürü şey. Her nefes alışımız bayram mesela:)

Mim bitti, şimdide ben mimleyeyim bakalım. Kimler yaptı tam bilmiyorum o yüzden eğer yaptıysanız bu mimlememi dikkate almayınız:) 









11 yorum:

  1. Sorular ilk etapta zorladı seni de dimi. Yazmaya başlayınca akıp gidiyor gerçi ama başlayana kadar işte ;)

    Para yanıtına çok güldüm yalnız ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaşırtmalı cevap olsun didim Şebo:)))

      Sil
  2. Güzel sorulara güzel cevaplar..

    YanıtlaSil
  3. Sağol canım ilk fırsatta cevaplayacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekliyorum sekerim okurum hemen

      Sil
  4. Güzel bir mim yazısı okudum sayenizde. Blogunuz da çok güzel. Bügün ziyaretime gelmişsiniz. Teşekkür ederim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle inşallah. Sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumların için teşekkürler. Çok mutlu oldum . Gelmez olurmuyum bende bloğunu çok sevdim. Gene gelecegim

      Sil
  5. Şu organizasyon yeteneğinden bende de olsa ne güzel olurdu :(
    Çok keyifli bir mim olmuuuş :)) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Özellikle 2. sorunun cevabı çok güzel :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.