Çocukken En Sevdiğim Çizgi Filmler

Her Telden blogunun sahibi sevgili Fatma beni "Çocukken En Sevdiğim Çizgi Filmler" mim'ine davet etmiş. Onun yazısını okumak için buraya tıklayabilirsiniz.

Seyir defteri: Şeker Kız Candy - Seyahat Tatil Haberleri
Tabi ki ilk sıra da Şeker kız Candy var. Bizim dönem de bu çizgi filmi bilmeyen hatta sevmeyen yoktur bence. 
Uçan Kaz Nils (@stargungor) | Twitter

Benim en çok sevdiğim ikinci çizgi film; Nils ve  Uçan Kaz. Şu an pek bir şey hatırlamıyorum çizgi filmden ama arkadaşlık, dostluk geliyor aklıma. Tek bir sahne var hala hatırladığım Nils'in en yakın arkadaşı hasta olur . Nils onu ziyarete gittiğinde bir rüya gördüğünden bahseder arkadaşı, rüyasında büyüdüğünü traş olduğunu görmüştür. Nils'in yanında ki yetişkin hasta arkadaşının yanından ayrıldıktan sonra bu rüyanın kötü bir anlamı olduğunu, arkadaşının öleceğini söyler. Rüyalar ve anlamları bütün kültürlerde var, ama bir çizgi film için biraz sert gelsede , ölümün hayatın bir parçası olduğunu ve çocuklardan bunu saklamanın anlamsız olduğunu düşünüyorum artık.

 eski çizgifilmler: DEĞERLİ
Değerli'yi hatırlayan var mı? Ben çok severdim, eşim de severmiş.Yaşlı bir teyzenin miskin, uyuşuk görünen ama aslında çok fırlama olan köpeği. Bir sürü yaramazlık yapar sahibi yaşlı kadının yanına gelince masum takılırdı ama bıyık altından da pis pis gülerdi. 


Bay Meraklı Vizioon Aile'de! - YouTube

Peki Bay Meraklı'yı hatırlayan var mı? Çok ilginç gelirdi bana, yürürdü yürürdü karşılaştığı şeyler o an çiziliyordu ve çok öfkeliydi, ne dediği anlaşılmaz bağıra bağıra kızardı:))))
 Bugünlük benden bu kadar . Ben de mimliyorum o halde;


6 yorum:

  1. Cevapladığın için teşekkürler,ben "Bay Meraklı"yı unutmuşum nasıl izlerdim.....

    YanıtlaSil
  2. Hımmm ben de düşüneyim bakayım :) Uçan Kazı'ın kitabını okudum geçen sene. Harika eğitici bir kitaptı, hayran oldum. Çocuklarla bölüm bölüm okunası. Sonra çizgifilme baktım yeniden, ilk bölüö birebir aynısıydı.

    YanıtlaSil
  3. Geriye gitmek çok güzel..
    Benim varyemez amca en sevdiğim özlediğim

    YanıtlaSil
  4. Şeker Kız Candy çok severdim. bağıra bağıra şarkısını söylediğimi hatırlıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Değerliyi ne severdim Kadriye ♥

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel çoğumuzun ortak sevdiği çizgi filmler var ☺️

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.