Büyünce İzlediğin En Güzel Çizgi ve Animasyon Filmler

     Sevgili  Fatma'nın beni davet etmesi sonucunda dün Çocukken En Sevdiğin Çizgi Filmler mimini yaparken aklıma büyüdüğümde de izlediğim çizgi filmler ve animasyon filmleri geldi.Bu yüzden ben de bir mim başlatayım şu kasvetli günler hareketlensin dedim:) "iBüyünce İzlediğin En Güzel Çizgi ve Animasyon Filmleri". Yapmak isteyen herkes davetlidir.
    Özellikle oğlum küçükken ailecek animasyon filmleri izlerdik 2006 -2007 yılları civarı. O zaman ki çizgi - animasyon filmleri daha mı kaliteli daha mı güzel mesajlıydı bilemiyorum ama çok beğenirdik ve yetişkinler için olan filmlerden bile güzel derdik.
     O zamanlar bazen CD alır, bazen de internetten izlerdik. Bir ritüel gibiydi bizim için."Yeni bir film çıkmış en kısa zamanda izleyelim diyerek heyecanla beklerdik. Sonrasında bir akşam mısırlarımızı patlatır çaylarımızı alır sinema gecesi yapardık. Arda'dan çok biz eğleniyor olabilirdik:))))

Robotlar (2005) | Animasyon filmler, Poster tasarımları, Animasyon

O yıllardan en çok aklımda kalan, zaman zaman alıntılar da yazdığım animasyon filmi Robotlar , benim için bir numara. Vermek istediği mesajları kendime yakın bulduğum için çok beğenmiş olabilirim. Mesela film de bir sahnesinde yönetim kurulu toplantısı esnasında yeni başkan robot daha çok satış yapmak için kuruldakilere "robotlara zaten oldukları gibi güzel olduklarını söylersek satış yapamayız. Daha yeni parçalarla daha çekici olacaklarını söylemeliyiz, eskinin kötü yeninin iyi olacağını söylemeliyiz" diyordu.
AYI KARDEŞ-Brother Bear - Çocukla Sinema

2. Ayı Kardeş ; Bu animasyon filminde ağladığımı hatırlıyorum. Hayvan sevgisi, kardeşlik , empati yapabilme yani gerçekten değerli şeyleri anlatmasına bayılmıştım. İzlenmesi tavsiye olunur.

Doğrudan Satış Sektöründe Aslan Kral'dan Öğrenilecek 8 Ders - QBuzz

3.Aslan Kral ; Bu filmde de çok güzel ve etkileyici mesajlar vardı. İnsanlar  genellikle hikayelerle öğreniyor ve çocukken daha da çok etkili hikayeler. Aslan Kral'da ki hikaye çok etkileyiciydi ve aile, sadakat, ait olma gibi duygusal mesajlarını çok beğenmiştik.
Ben ilk aklıma gelen 3 film yazdım ama siz istediğiniz kadar yazabilirsiniz. Hatırladığınız filmlerin sizi en çok etkileyen özelliklerini de yazarsanız harika olur.
Şimdi gelelim mimlediklerime;
                   
                                                    Fatma

                                                    http://hayatyaziyor.blogspot.com

                                                    https://tigrisdriver.blogspot.com

                                                    https://meralkaraarslan.blogspot.com

                                                     http://tatesal.blogspot.com

                                                    https://adadenizi.blogspot.com

                                                     Şebnem

                                                     Handan

14 yorum:

  1. You have a wonderful blog! The topics you write about are very close to me. Thank you for sharing your thoughts!

    I follow you through GFC! If you want, go to my blog :)

    MY NEW POST: TOP 11 VERY CHEAP PROM DRESSES 2020 ♥

    YanıtlaSil
  2. robots'u anımsamıyorum. Güzel bir mim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Benim animasyon filmlerinde Buz Devri favorimdir. Sid' e bayılıyorum. Bu Arada bende seni miledim galiba, oldu mu bilmiyorum ama.

    YanıtlaSil
  4. robotu bilemedim saol bi izleyim :)

    YanıtlaSil
  5. çocuklar küçükken hatmetmiştik gerçekten biz çoğu animasyonu :)) Yapayım ben bu mimi de ♥

    YanıtlaSil
  6. tamamdır canım yapacağım ilk fırsatta

    YanıtlaSil
  7. ve yaptım yayında teşekkür ederim vesile olduğun için

    YanıtlaSil
  8. sağol canım, ilk fırsatta hemen cevaplıyorum....

    YanıtlaSil
  9. Of the three films above, I watched the Lion King movie three times ..., because I like the storyline and the meaning of the story.

    Thanks for sharing.
    Greetings from Indonesia

    YanıtlaSil
  10. Hepsi inanılmaz güzel animasyonlardı :)

    YanıtlaSil
  11. Aslan Kral ve Oyuncak Hikayesi bizim en sevdiklerimizdi.

    YanıtlaSil
  12. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yaparsanız çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  13. Bizim çocukluğumuzdaki tatları alamıyorum ben şimdiki çizgi filmlerde. Bir Casper'ın yeri dolmuyor mesela. :)

    YanıtlaSil
  14. Karlar ülkesi bizim de favorimizdi.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.