Yaratıcı Capsler

Bayılıyorum yaratıcı capslere. Zeka karşısında şapka çıkarmak lazım:)))
Bizim de oğlumla tam capslik bir olayımız oldu ama ekran görüntüsü almayı unutmuşum maalesef:(
Bir gün Arda birlikte kurabiye yapmak istedi. Bende eksik malzemeleri marketten gidip alırsa (hiç sevmez markete gitmeyi) yapabileceğimizi söyledim. Elinde malzeme listesi yazan tarif yani telefonuyla markete gitti. Oradan bana mesaj attı "anne evde silme tuz var mı?" Tarifte 1 çay kaşığı silme tuz yazıyormuş:))))

Bir kaç tane komik ve zekice caps paylaşalım o zaman.



Bu örnekler çoğaltılabilir aslında. Türk tipi tıp mesela "böğrüne yel girmiştir". "Çatlaktır o kırık olsa duramazsın"........


Hem de ne üç kağıtçı oluyorlar. Yeni nesil doğuştan uyanık bizim gibi mel mel bakmıyor:)))


Aslında tehlikeli konular. Her an kavga çıkabilir.


Oğlum bunu kız kardeşine sürekli söylüyor "unutursam sakın beni uyarma bak , döverim" diyor:))))



Eeee ne yapalım anayız biz. Deli gibi sevmek ruhumuzda var:)))




Valla ben babaya hak verdim:)))

21 yorum:

  1. Ben de babaya hak verdim :D

    YanıtlaSil
  2. off yaa çok güzeller son ikisinde sesli güldüm inan:)) teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. türk tipi sosyoloji .-))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu elalem dedikleri çok güçlü bir örgüt:)

      Sil
  4. Komik:))) baba haklı ama gerçekten...

    YanıtlaSil
  5. ben de okuyorum zaman zaman capsleri.. Bazen gülüp bazen düşünüyorum. İnce mizah çok hoş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülmek güzel şey. Bend3 okumayı ve paylaşmayı seviyorum

      Sil
  6. Çikolata-limon ikilisini biz her an teyze yeğen yapabiliriz :))) Annesi gestapo gibi başımızda :)))

    YanıtlaSil
  7. 😂😂😂 cok komik gercekten.

    YanıtlaSil
  8. Ahhhh o anneler evlatlarının her paylaşımına kurban olur öyle :))))

    YanıtlaSil
  9. Twitter derya deniz baya iyi mizah dönüyor

    YanıtlaSil
  10. Gece gece ne güldüm ya. Çok iyi geldi :))))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.