AŞK 101 DİZİSİ

Aşk 101 izle (1.sezon) | Full izle, HD izle, 1080P izle, Türkçe ...

Netflix'in yeni dizisi Aşk 101. İsminden de anlaşıldığı üzere bir gençlik dizisi. Bir oturuşta bitirdik :))) Beğendik mi? Hmmm yetişkin tarafım beğenmedi hatta biraz sakıncalı buldu ama genç tarafım sevdi maalesef:))) İçimdeki ebeveyn yargılayarak izlese de biraz, ikisi de keyif aldı aslında:)))

Netflix rezilliğe devam ediyor! Ramazan ayında yayınlanan Türk ...

Öncelikle dizinin oyuncular, konu ve anlatım açısından iyi olduğunu söylemeliyim. Verdiği mesajlar biraz rahatsız etti beni sadece ama bu diziye özgü bir şey değil . Genel olarak diziler de son dönem mesajlar böyle maalesef.  
Oyuncular iyi seçilmiş ve hakkını vermişler karakterlerin. Olmamış dediğim bir karakter olmadı mesela. 
Lise 3. sınıfta okuyan yani 17 yaşında ki 5 gencin hikayesi. Farkında olmadan bir ekip olmaları ve gerçek arkadaşlığı ve aşkı tatmaları.
Konusu kısaca; Okulun problem çıkaran dört öğrencisi okuldan atılmak üzeredir ama tek bir şansları vardır. O şanslarını kaybetmemek için bir plan yaparlar ve bu esnada dostluk ve aşkı da tanırlar diyebiliriz spoiler vermeden. 

Aşk 101 dizisi ne zaman başlayacak? | Karakterleri kimler? | lgbt ...

Karakterleri tek kelimeyle anlatabilirim size. Pragmatist Osman, Cesur ama korkak Eda, İyi aile kızı Yıldız, boş vermiş,umursamaz Sinan ve Öfkeli Kerem. Fark ettim bazıları tek kelime olmadı ama olsun. Kısaca anlattım ya işte:)))
"İnsanları tanımadan, ne yaşadıklarını bilmeden yargılamamak gerek" mesajını çok iyi vermiş , "Herkes ikinci bir şansı hak eder" mesajını ve "sevgi tüm mutsuzlukların, sorunların çözümüdür" mesajlarını çok beğendim. 
Lise yıllarıma gittim izlerken ve sonrasında eşimle sohbet ederken lise yıllarında yaşananların insan hayatında önemli dönüm noktaları olduğunu konuştuk. O zaman ki aşklar, dostluklar daha farklı ve unutulmuyor. Üniversite ya da iş hayatında aynı tadı bulamıyor insanlar. Blki de kendimizin ve hayatımızın yeni yeni farkına vardığımız, ilk yaşanmışlıklar olduğu içindir. Ne dersiniz?


9 yorum:

  1. Bende tam bu diziyle ilgili yorum yazmıştım. Ne güzel bir tesadüf :) Bir genç olarak ben diziyi beğendim. İzlenebilir bir dizi bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogları dolaşıyorum ve şuanda dolaştığım bloglardan 4 tanesinde bu konu var bide senin bloğuna uğrayım bakalım sen nasıl bir yorum yazmışsın :)

      Sil
  2. Türkçe mi bakayım ben de ☺️

    YanıtlaSil
  3. Her Netflix'i açınca bu dizi çıkıyor karşımıza hatta ben yabancı dizi sanıyordum. Bir ara bakayım bende. Bu ara Gilmore Girls ile After Life izliyoruz. Ama fark ettik ki bu yayında ki tüm dizilerde eşcinsellik, uyuşturucu gibi öğeler çok fazla işleniyor. Evet belki gerçekler bunlaer ama devamlı izleyince de hani derler ya "göz gördüğüne alışır".... O yüzden çocuklar için biraz riskli...

    YanıtlaSil
  4. Bende başlamıştım bu diziye ama belli bi zaman sonra bıraktım vakit bulamadığım için :)

    YanıtlaSil
  5. aaa yerli dizi mi, oyuncular da minnoş, izleyim ben bunu saol :) ebeveynler hep sıkıcı olur zateeen :)

    YanıtlaSil
  6. Ben henüz izlemedim ama yorumlara baktığımda sevildiğini gördükçe merak etmeye başladım :)

    YanıtlaSil
  7. Ahmet Can anne 1. bölümü bitiremedim deyince ben de izlemeye yeltenmedim açıkçası. ama merak da ettim bakarım senin yazından sonra. Bakalım neler var gençlikte :))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Merak ettim gerçekten bu diziyi şans verip izlemeli :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.