Ozon Tedavisi

Selamlar


Son zamanlarda çok duymaya başlamıştım. Ozon tedavisini. Sonra merak ettim ve araştırdım. Faydaları arasında insülin direncine iyi geldiğini okuduktan sonra "tamam" dedim, "buldum". Zayıflama ile ilgili şurada ki yazımda bahsettiğim üzere şekerim düşünce gözüm döndüğünden mütevellit ne yediğimi , ne kadar yediğimi bilmediğim ataklar yaşadığım için zayıflayamıyorum demiştim. Ama zayıflamaktan da daha önce yaşam kalitemin düşmesine sebep oluyor bu ataklar. Çok yorgun ve bitkin hissediyorum kendimi. Hatta hayalimde sanki kocaman bir enjektörle vücudumun enerjisini çekiyorlar. Sonra önüme geleni yedikten sonra da şekerim tavan yapıyor ve Garfield gibi oluyorum. Neyse çok şikayetlendim ben sevmem pek mızmızlanmayı ama durduk yere derman aramıyorum, bunu bilin istedim. 
Neyse bu gün ilk seansıma gideceğim.Doktorla görüşmeye gittiğim gün hemen "tamam" demedi. Önce şikayetlerimi dinledi ve "diyabet hastalarına ve kronik yorgunluğa çok iyi geldiğine dair geri dönütler alıyoruz" dedi. Bu arada ozon terapiyi genç bir cilt için de uygulatıyorlarmış ki doktorun yüzü çok genç ve canlı görünüyordu. Benim için bonusu bu olacak sanırım.
İnternette yaptığım araştırmalar sonucu ozon tedavisinin alternatif tıp yöntemi olduğunu öğrendim ve doktorumun da bana söylediği gibi çok büyük beklentilere girilmemesi gerekiyor. Hatta şeker hastalarının açık yaralarına uygulanması sonucu kötü sonuçlar yaşayanlar bile bulunmakta. Ama yurt dışında kullanımı çok yaygın. Ancak fayda gören de çok büyük bir kesim var. Bilimsel olarak yeterli kanıt olmamasına rağmen olumlu sonuçlar daha fazla. Neyse kafanızı karıştırmayayım. Ben sonuçları paylaşırım buradan. Beni izleyin anacığım......


Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.