Spor Salonu Maceraları

Oranium Spor Salonu
 
Merhabalar
Nihayet karar verdim ve bir spor salonuna kayıt yaptırdım. Yaklaşık 5 aydır kendi kendime spor yapıp zayıflamaya çalışıp başarılı olamayınca uzun araştırmalara giriştim ve bir salona kayıt olup düzenli gitmeye karar verdim. İşin sırrı bu düzenli gitmek. Yaklaşık 1 ay oldu . Şimdilik haftada 3 kez gidiyorum bakalım. Allah devamını nasip eylesin(dinimiz sübaneke amin:)) 
Burayı  tercih etme sebebim evime yakın olması ve fiyatının gezdiğim diğer spor merkezlerine göre uygun olmasıydı. Bir kaç spor salonuyla yaptığım görüşmeler sonucunda bu işi öyle yap bırak yapmayacaksın. Hayatının bir parçası olacak. Hele yaşın yolun yarısını geçtiyse muhakkak bir sporla ilgilenmeli ve yediklerinde fütursuz davranmamalısın. Bir röportajda okumuştum bayan diyordu ki "40 yaşından sonra hem yiyeyim hem de kilo almayayım . Yok öyle bir dünya". Aynen yok böyle bir dünya. Burada yeni duyduğum bir fıkrayı anlatmalıyım. Bir kadın istediği herşeyi yer , sigara içer hiç spor yapmazmış. Kocası da tam tersi düzenli beslenir, spor yapar, herşeye dikkat edermiş. Sonra kadın 60 yaş civarında ölmüş. Kocası sağlıklı yaşadığı için 75 yaşına kadar yaşamış. Fıkra bu ya öbür dünyada tekrar buluşmuşlar. Adam bakmış kadın çok mutlu, yine istediğini yiyor içiyormuş.Hatta adama da "ye ye" diye ısrar etmiş. Adam yine dünyada ki gibi "yok kolesterol yapar, yok kilo alırım" demiş. Kadın da "burada öyle sorunlar yok, istediğini yiyebilirsin" deyince adam dövünmeye başlamış,"tüh vah vah " demiş "bilseydim senin gibi yapardım da dünyada kalıp 15 yıl daha acı çekmezdim:)"
 
Genel olarak spor salonlarında vücut ölçümleriniz yapılır ve size uygun bir program verilir. Burada da öyle oldu. Diyetisyen ölçümlerimi yaptı ve 3 ay sonra bir daha yapalım dedi. Ve isterseniz eğer diyet desteği için diyetisyenle görüşebilirsiniz ki bu sanırım ayrıca bir ücret gerektiriyor. Ben ne yiyip yemeyeceğimi bildiğim için ihtiyaç duymadım :))))
Görüştüğüm diğer salonlarda da boyumu ölçtüler, kilomu da tabii. Boyum 2 cm kısalmış. Gözlerime inanamadım. Bir daha ölçün dedim. Ama sonuç aynı çıktı tabi. Sonra spor eğitmeni çocuk bana dedi ki "siz tiroit hastasısınız hanfendi, kas ve kemik erimesini engellemek için kesinlikle spor yapmalısınız".
 
Ben en çok grup sporlarını sevdiğimi söyleyebilirim. Pazartesi -Çarşamba-Cuma günleri 19:00-20:00 saatleri arasında Pilates ve Spinning , 20:00-21:00 saatleri arasında Zumba dersleri var. Salı- Perşembe günleri 19:00-20:00 saatleri arasında Yoga, 20:00-21:00 saatleri arasında Latin Dansları dersleri var.
En çok umba'yı sevdim. En eğlencelisi oydu. Dün akşam Spinning'e katıldım. "Bu ne ya böyle, akıl işi değil bu" dedim:) Hiç bana uygun değil. Çok sıkıcı , çok yorucu. Ama çok ter attırıyor ve yaklaşık 45 dakikada 450 kalori harcatıyormuş. Sevene güzel de ben sevmedim şahsen. Ve spinningin müdavimi oluyormuş insanlar. Ama ben "ne ki bu böyle pedalı çeviriyosun, çeviriyorsun hiç bir yere gitmiyorsun" diye düşündüm. Yok bu bana göre değil. Dans tarzı daha uygun bana. Yüzme havuzu da var ama ben yüzmeyle zayıflayamadığıma kanaat getirdiğimden kelli çok tercih etmiyorum onu da.

 
Çok şirin bir de Cafe'si var. Hatta öğlenleri yemek servisi yapıyorlarmış. 
 
Benim ilgimi cafe çekiyor bakar mısınız? Spor yapacak adam çay-kahve pasta peşinde:)
Bir de Panora Alışveriş Merkezinin tam karşısında olması ekstra bonus benim için. Ayaklarımı sürüyerek gidiyorum ama hafiflemiş ve çok mutlu hissederek çıkıyorum. 

Şimdilik bu kadar. Bir ay sonra size "ay şöyle zayıfladım, böyle inceldim" demek istiyorum. Sevgiler.

6 yorum:

  1. Haydi bakalım bekliyoruz iyi haberleri :)

    YanıtlaSil
  2. devamlılıgını dilerim vazgecmek yok ne guzel bir yola cıkmıssınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Gülşah inşallah istikrarlı olurum.

      Sil
  3. O spinning yok mu :)) çok zor, çok yorucu bilmem ne diye gaza getirdiler ben de geldim tabii 40 dk dan fazla yaptım ilk günden ertesi gün merdivenlerden yürümeyi yeni öğrenmiş çocuklar gibi iniyordum.. O gün bugündür nerde o aleti görsem kaçarım :-D

    Kolay gelsin ve alışmışsınızdır epey devamı gelir inşallah..

    YanıtlaSil
  4. Spor salonunu hic sevmiyorum ya. Bana spor disrda olcak oh mis

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.