Bir Veda'nın Ardından

İnsan yaşlandıkça (ya da yaş aldıkça desem daha şık olur) alışkanlıklarına daha bir sağlam iplerle bağlanıyor. Ortam değiştirmekten, yeni çevrelere girmekten kaçınmaya başlıyor. Hayatından giden insanların gidişinden daha da bir etkileniyor. Kendim için hiç böyle olur sanmazdım. Ama bu dev döngüde herkes vakti ve zamanı geldiğinde kendine verilen rolleri oynuyor. Çok daha gençken dünyayı değiştirebilirim sanıyorsun ya da çok cesur oluyorsun. Boşuna deli kanlı denmiyor o zamanlara. Kanın gerçekten de deli akıyor. O zamanlarda arkadaş bulmaya ne var? Hemen tanışıp samimi olabiliyorsun insanlarla. Ama yaş ilerledikçe tecrübe denilen o şey sana herkese güvenmemeyi öğretiyor. Şüpheyle yaklaşmayı. 
Doğuştan hiç birimiz korkmayı bilmezmişiz. Korku öğrenilirmiş. Biz de zamanla, tecrübelerle insanlara yakın olmaktan korkmayı öğreniyoruz. Duvarlar örüyoruz. Planlar , hesaplar yapıyoruz ilişkilerimizde. Sonuç olarak çok az insanla yakınlaşabiliyoruz. Hatta bazıları yıkamıyor duvarlarını ve yalnızlık onları çok mutsuz ediyor. Çünkü insan sosyal bir varlık. Etrafında insanlar olmadan yaşayamıyor.


Şimdi sabah sabah ben niye böyle duygusallaştım onu anlatayım . Çok sevdiğim arkadaşım emekli oldu. İki haftadır onun yokluğunu , eksikliğini hissediyorum. Günün sekiz saati iş yerinde geçiyor. Ailenden çok iş arkadaşlarını görüyorsun. E o zaman da yokluğunu çok hissediyorsun.

Zaman zaman blogumda da bahsediyorum sevgili arkadaşım Ayfer'den. Ayfer'e  bir veda yemeği düzenledik. "Bunu daha sık yapalım" dedi. Bizde veda yemeği 2-3-4-5-......yapacağız sanırım. Sağda en başta oturan sarışın hatun Hacer. Ayfer onu da çok seviyor. Bende hep kıskanırdım bunu. Sonra facebookta Ayfer bir veda yazısı yazmış. Bize teşekkür etmiş ama teşekkür ettiği kişilerin isimlerini sayarken önce Hacer'i yazmış. Hemen kıskançlığım tavan yaptı ve yorum olarak "Hacer'i önce yamışsın" dedim. Bu yorumuma cevap yazmış güzel arkadaşım. 

"Kadriye'yem benim iyi,güzel bir o kadar da zeki arkadaşım.Seninle gecirdiğim her gün çok keyifli ve eğlenceliydi.Çok söylemesem de benim kalbimde ayrı bir yerin var.Bana çok şey öğrettin. Farkındalığımı ıyı yönde arttırdın.Bana o kadar çok güzel şeyler verdin ki hayatım boyunca seni unutamam.Her zaman iyi bir dost, verici bir arkadaş oldun.Yuvanı sıcacık bir eve dönuşturduğunu iyi bir anne insana keyif veren bir es olduğunu biliyorum.Seninle birlikte yaşayan insanların şanslı olduklarını, bunu onların da bildiğini biliyorum.Yapmak istediklerini erteleme.Ben başarılı olacağına yürekten inanıyorum.Benim için özel olduğunu ve seni çok sevdiğimi unutma"
 
Kalp kalbe karşıdır sözünü bilirsiniz. Son zamanlarda o kadar çok inanıyorum ki ben buna. Konuşmamıza bile gerek yok birbirimize bakışlarımızdan, enerjimizden anlıyoruz birbirimiz hakkında ne düşündüğümüzü. Hepimiz enerjiyiz çünkü. Düşüncelerimiz bir enerji. Ve iyi enerji gönderirseniz iyi enerji alırsınız.
Size iyi enerjilerimi gönderiyorum:)

1 yorum:

  1. çok hoşsunuz dostluğunuz baki kalır umarım:=) bende bloğuma beklerim sevgilerle kalın !

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.