Çarşamba Seçmeler

İnstagram'da paylaşmıştım bu resmi ve karanfilin hikayesini. Gündeme ilişkin. Çok beğendim . Bakalım sizde beğenecek misiniz?

Artemis avlanmaya çıkar ama kötü bir gündür.
Eli boş dönerken ormanda flüt çalan genç bir çobana rastlar ve çobanın müziğiyle hayvanları kaçırdığını düşünür.
Çok kızar, genç adamın gözlerini oyup yere atar…
Sonra çobanın masum olduğunu ve öfkesinin kurbanı olduğunu anlar.
Pişmandır ama yapabileceği bir şey yoktur…
Çobanın gözlerinin düştüğü toprakta ise iki çiçek açar...
Kan kırmızısı iki karanfil…
O gün bugündür kırmızı karanfil dökülen masum kanın simgesidir…
Binlerce yıldır masumiyeti, sevgiyi, güzelliği, haksızlığı, pişmanlığı barındırır kırmızı karanfil.
Parayla satın alınamaz…
Cahil inşaat hırsızlarının parası yetmez...
 
Bu da en sevdiklerimden. Masum değiliz hiç birimiz. O zaman başkalarını yargılama hadsizliğini neden yapıyoruz. "İlk taşı hiç günah işlememiş olan atsın" diye meşhur bir söz vardır. Hiç günah işlemeyen olamayacağı için hiç kimsede taş atamaz. Birilerini kıyasıya ayıplamak, yargılamak istediğinizde bir kaç saniye bu cümleyi düşünün. Eminim yapamayacaksınız.
  
Bu da instagramdan . Gördüğünüz gibi çalmak için izin istemişim:))) Ama cevabı görmüyorsunuz. "Tabiki" dedi:)
Çok güzel karikatür ama öyle değil mi?  3500. Zayıflama Olimpiyatları başlamıştır. Nisan itibariyle gene hepimizde bir telaş. O diyet, bu diyet, 1 haftada 5 kilo verdiren diyet derken günler geçer, kilolar gider ve tekrar gelir. Bumerang gibi. 

 
Bloggerlar paylaşıyor sitesinden ödül aldığımı söylemiş miydim? Yaaaa söylediysem bir daha duyun ne olur sanki? İlk defa duyuyormuş gibi şaşırın ne var? Garip! bir hediye almış, görmediğin bir madalyası olmuş, sürekli onu anlatmış diyin gitsin yahu. Alınmam hiç . Çünkü gerçekten görmemiştim. Benim hiç madalyam olmadı(benim hiç bisikletim olmadı amca:)))) Küçük Emrah gibiyn) 
Ve buradan hemen psikolojik çıkarımımızı da yapalım "insan evladı , onaylanmaktan , takdir edilmekten ölesiye bıkmaz. Sürekli alnımızdaki "Lütfen Beni Özel ve Önemli Hissettir" yazısıyla dolaşırız". Eeee bende insan evladıyım sonuçta:)))

13 yorum:

  1. Karanfilin hikayesini daha önce hiç duymamıştım. Aslı var mı acep?
    Bizler karşımızdaki insanları çok kolay suçluyoruz. Sanki kendi başımıza gelemeyecek gibi düşünüyoruz sanırım. Hepimiz birer sütten çıkmış ak kaşığız ;)
    Kilo verme ile ilgili karikatür bir harika doğru ya susamazsa su içemez en iyisi tatlı yemek bencede öyle :)) Aman yaz gelmeden o işi hallettim ben koruma programındayım becerebilirsem tabi :)
    Oooo alkış alkış ıslık ıslık ıslık fifiyyytttt :)) Ödülün iyisi kötüsü olmaz madalya madalyadır tebrik ederim. Ben olsam bende söylerdim valla :) Çünkü hepimiz doğuştan övülme güdüsüyle doğmuşuz bence. Öv beni öv beni eşimle çok yaparız biz bunu. Övülmek, şımartılmak egoyu okşayan duygular ee ne olur yani azıcık okşayıverseler değil mi?
    Ve son olarak alnımızdaki yazıyı çok tuttum :)
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler çocuklu hayat. Kendimi daha iyi hissettim.

      Sil
  2. Karanfil hikayesi güzelmiş :)
    Kilo verme işi çok komik ama ahahahaaaa :)
    Su içmek için tatlı yiyim bende :)
    Ama madalya en şahanesi ♥
    Tebrik ediyorum arkadaşım....

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler arkadaşım şu içmek için tatlı yemeyelim bence biz😁

      Sil
  3. Evet bak bu karanfil olayı çok ama çok can sıkıcıydı, hikayesini duymuştum.
    Neyse yine de onu gözünde fakirler olarak kalacağız bu da onun fakirliği :)
    Ödüle bakın vay vay vay . Tebrik ederim canım ^.^
    Kilo konusuna hiiiç girmiyorum bile :D

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl bir akıl tutulması yaşıyorsa artık o inşaat hırsızı

      Sil
  4. Kırmızı karanfil öyküsünü daha önce duymamıştım. Ama düşündüm de yarattığı kötü çağrışımlarla güzel bir çiçekten soğumak da var. Oysa sevgiyi hatırlatması ne güzeldi.
    Masum değiliz hiçbirimiz, ne güzel bir kitap adıydı. Katılıyorum, kimsenin iç yüzünü bilemeyiz.
    Ödül almak ne güzeldir. Ödüle layık görülmüş olan tabii ki söz edecektir, tebrikler.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiyi de hatırlatıyor Makbule Hocam ne anlam yüklersen o.

      Sil
  5. Kilolarla herkesin başı belada ödül için çok tebrikler sevgiler :))

    YanıtlayınSil
  6. Su içmek için tatlı iyi fikirmiş :D

    Babam "Marifet iltifata tâbidir" derdi hep, başarıların, yapılanların takdir edilmesi insana şevk veriyor. Tebrikler canım :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Handan . Çok mutlu oldum ne yapayım birilerine söylemem lazim

      Sil
  7. canım benim kucak dolusu tebrikler
    haklısın hep takdir edilmektir isteğimiz
    mutlu olmak için bir güzel söz bakış yeter
    hele madalya varsa bir de hak ediyorsun
    kutlanmayı
    ayrıca karanfilin hikayesi de çok etkileyiciymiş
    öptüm seni güzel kadın

    YanıtlayınSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.