Haftanın Blogu: Mavianne

 
Bu hafta Haftanın Blogu etkinliğini yapmayı unutmuşum. Hemen seçelim o zaman. 
Seni seçtim güzel blog .www.mavianne.blogspot.com

Mavianne galiba kendisi mavi gözlü olduğundan, yok yok iki erkek annesi olduğundan olsa gerek adı mavi anne olmuş(bu benim tahminim). Kendisiyle gerçek hayatta da tanıştığım için çok mutlu olduğum insanlardandır Fatma. Enerjisi süper bir kadın. Blogunda en çok ne seviyorum diye düşündüğümde ilk aklıma gelen röportajlar, fotoğraflar, gezdiği yerler.... Aslında genel olarak hepsini seviyorum. Kendisi gibi güzel:)))
Mavianne sen yapıyor musun bu etkinliği yapmıyorsan seni davet ediyorum. Sende katıl.

6 yorum:

  1. Mavianne, benim de zevkle izlediğim bir blog. İsabetli bir seçim olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Canım arkadaşım çok çok mutlu oldum
    Ne tatlısı sen bu etkinliği ilk kez yapacağım sayende
    Seninle tanışmış olmaktan dolayı kendimi şanslı görüyorum
    Öptüm seni kocaman

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel yapmışsın :)
    Mavi anneyi bende severek takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Hemen takibe alalım o zaman kendisini :)

    YanıtlaSil
  5. hehe ne şeker yazmışsın çok sırıttım yaa :)

    YanıtlaSil
  6. tüm yorumlara teşekkürler
    ne güzelsiniz siz
    harika insanlar tanıdım 10 yılda blog sayesinde
    çok şanslıyım
    iyi ki varsınız
    öptüm kocaman
    kocaman yürekli bloggerler sizi

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.