Kansere Yenik Düşen Bir Doktorun Duyguları

Uşak’ta uzun yıllardır diş doktorluğu yapan  Tolga Aydın, iki yıldır tedavi gördüğü lenf kanseri nedeniyle evinde rahatsızlanarak iki gün önce Uşak Devlet Hastanesi Yoğun Bakım Ünitesi’ne kaldırıldı. Aydın, yapılan tüm müdahalelere rağmen yaşamını yitirdi.
Evli ve bir çocuk babası olan Aydın ölmeden önce kanserle ilgili duygularını belirttiği yazısını Facebook’taki kişisel sayfasında paylaştı. doktorlarsitesi.net internet sayfasının haberine göre Dr. Aydın’ın kanser hastalarına umut veren yazısı ise şöyle:
Kansere yenik düşen bir hekimden Kansere yenik düşen bir hekimden Kansere yenik düşen bir hekimden Kansere yenik düşen bir hekimden Kansere yenik düşen bir hekimden  Kansere yenik düşen bir hekimden Kansere yenik düşen bir hekimden hayat dersi talk to your doctor small
GERİDE BU MESAJI BIRAKTI
“Kansere hiç yakalanmamak bizim için daha büyük bir şans olmaz mıydı? Benim yaptığım ise bu olumsuzluktan bir başarı öyküsü çıkarabilmekti sadece. Küçük şeylerin kıymetini daha iyi anladım sayesinde. Önceleri beni ıslatan yağmur kanserden sonra hiç ıslatmadı. Kanserden önce her gün gördüğüm güneş dev bir nükleer reaktör değilmiş meğerse, doğuşu ve batışı başka şeymiş. Kuyruk sallayan köpek, mırıldayan kedi, penceremin kenarında ekmek bekleyen güvercin ne destansı olaylarmış. Damla damla biriken koca bir mutluluk deniziymiş hayat. Hazır bir mutluluk aramak ne büyük gafletmiş. Hiçbir şeye şaşırmamayı, güvenilen dağların çoğu zaman karlı olduğunu, güvensiz sanılan dağlarda ise enfes çiçekler yeşerdiğini ben onunla savaşırken öğrendim.
PAHALI ARABALAR DEĞİL SADECE…
Mükellef sofraların, marka giysilerin, pahalı arabaların, şatafatın mutluluk olmadığını, mutluluğun sadece sevgiden geçtiğini öğrendim. İnsanların bir hedefi olması gerektiğini, o hedefler için savaşılmasını, cesur olmayı, direnmeyi, boyun bükmemeyi ben onunla dans ederken öğrendim. Almanın değil vermenin insanı daha mutlu ettiğini, sorumluluğu, yardım severliği bana o aşıladı. Uyanmayı sadece gözünü açmak olarak bilenler için bir şafak var ki ne kadar da sıradanmış meğer. Hadi aç gözlerini aç yüreğini. Güneşi bizim gözümüzle göremeyen o kadar çok insan var ki.” Kaynak: doktorlarsitesi.com

13 yorum:

  1. İşte bunu hasta olmadan da anlayabilsek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok böyle şeyler paylaşmalıyız bence Handan:) Farkındalığımız artar.

      Sil
  2. :(( Allah rahmet eylesin

    YanıtlaSil
  3. İçim cız etti bir an :(
    Nereye koşuyoruz ki biz zaten :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi durup düşünelim diye paylaştım Şebo:(

      Sil
  4. Rabbim rahmet eylesin. O kadar zor bir hastalık ki.

    YanıtlaSil
  5. offf yaa.

    emma thompson (wit) bu filmi mutlaka izle. müthiş müthiş :)

    YanıtlaSil
  6. Kaybetmeden elimizdekilerin kıymetini bilemiyoruz sanırım :(

    YanıtlaSil
  7. Allah rahmet eylesin. Hayattan kopmak çok ağır...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.