Senin Takdir Ettiğim Yönlerin

 


Ayda bir toplandığımız bir grubumuz var. Geçtiğimiz cuma akşamki toplantımızda yeni yıl İçin hediye çekilişi yaptık. Herkes hediye alıp geldi ve hediyeleri numaralandırdık. (Oyun her yaşta güzeldir). Bu sefer farklı bir şey yaptık ve kime hediye verdiysek onun hakkındaki olumlu düşüncelerimizi , takdir ettiğimiz özelliklerini anlattık. İki hediye vermiş gibi olduk. Tavsiye ederim çok iyi hissettiriyor. 

Bana kurada çıkan arkadaşım bana olumlu bulduğu, takdir ettiği özelliklerimi anlatırken çok mutlu oldum çünkü kendimizin bile fark etmediği hatta takdire değer bile bulmadığımız özelliklerimizi bir başkasından duymak çok hoş duygular hissettiriyor. 

Daha sık yapılabilir 🥰🤩

.


9 yorum:

  1. Ayyy çok güzelmiş ya, keşke bizde yapsaydık bu sene böyle birşey ama çekiliş tarzı birşey bu sene gündeme bile gelmedi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekiliş bahane oldu bize aslında benim yapmak istediğim takdir ettiğimiz özelliklerimizi söylemekti .

      Sil
  2. Mutlu yıllar diliyorum. Gerçekten güzel bir aktivite. Ara sıra kırmadan dökmeden kötü özelliklerimizi de söyleseler nasıl olurdu acaba diye düşündüm okurken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü özellikleri her fırsatta söylüyoruz ama iyileri söylemede çok cimriyiz diye düşünüyorum.

      Sil
  3. Bizde her sene kura çekeriz ve minik hediyeler alırız. Çok şahane oluyor:)

    YanıtlaSil
  4. Ay çok güzelmiş ben genelde hep kusurlarımı değiştirmem gereken huylarımı sorarım birinin taktir ettiği şeyleri duymak arınmış gibi hissettirir insana :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.