En Sevdiklerimizin Takdir Etmesi


Çocuklar biraz büyüdüğünde , mesela ergen oldukları zamanlarda, anne babalarını beğenmezler , kendi yollarını bulmaya çalışırlar .
Kızım instagram da beni takip ediyordu ancak hiç beğenmezdi gönderilerimi . Sonra bana bir akşam “anne instagram da yazdıklarını okudum , güzel yazıyorsun aslında biliyor musun? Ben çok beğendim, eğlenceli yazıyorsun” dedi. Nasıl mutlu oldum anlatamam. Kızım beni takdir etti, her şeyden önemlisi beni keşfetti. Teşekkür ettim ve çooook mutlu oldum.
Bizi en çok sevdiklerimizin sözleri motive ediyor ya da aşağı çekiyor , öyle değil mi?
En çok sevdiklerimiz, değer verdiklerimiz bizi mutlu etme ya da mutsuz etme gücüne sahip. Çünkü onlara karşı savunmasızız. Çünkü özellikle çocuklarımızı hiç bir şey beklemeden , koşulsuz , şartsız seviyoruz. Ve bizim çabamızı gördüklerinde mutlu oluyoruz. 
Her akşam yemek yapıyoruz mesela bir akşam eşimiz ya da çocuklarımız yemeği çok beğeniyorlar ve ya teşekkür ediyorlar. İşte o an'ları hiç unutmuyoruz. Hiç kimse unutmuyor aslında. Bu bilinçle bizde mi sevdiklerimizi daha çok takdir etsek acaba? 
Siz ne düşünüyorsunuz?




 

10 yorum:

  1. Takdir etme, takdir görme harika bir duygu. İnsanı motive ediyor, mutlu ediyor. Gönülden gönüle güzel bir köprü kurmak için bence bu alış verişe ihtiyacımız var. Harika bir farkındalık yazısı olmuş. Emeğine yüreğine sağlık 🤗

    YanıtlaSil
  2. Bence de takdir etmemiz gerekiyor. Hayat meşgalesinde unutabiliyoruz. Çok güzel olmuş anne yemek, eline sağlık demek bile ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takdir etmek bizim için küçük insanlık için büyük bir adım.

      Sil
  3. yaaa ne kadar doğru bir tespit bu gerçekten de bunu aklımdan çıkarmayacağım zaten özen gösteriyordum bu konuda

    YanıtlaSil
  4. Kızınızın sözleri şu an okurken beni bile öyle mutlu etti ki sizin içinizdeki sevinci hayal edemiyorum. :) Hak veriyorum. İnsanlara iltifat etmek düsturumdur ama takdir etmeyi de kendime hatırlatayım.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.