Fobiler Bir Gün Geçer



Son dönemde yanımda köpekle fotoğraflarımı gören halam beni aradı. Ben çocukken köpekten çok korkardım. Özellikle komşumuzun kurt köpeği eve kadar kovalardı bizi , ha yakaladı ha yakalayacak adrenalinle eve ulaşırdım ve tehlike geçince ağlamaya başlardım. Halam köpeği olan komşumuzla benim yüzümden çok kavga etmiştir😂 

Beni arayıp fotoğraflarımı görünce o günleri hatırladığını söyledi ve bana şakayla karışık sitem etti. O günlerde senin yüzünden komşuyla az kavga etmedim şimdi korkun mu geçti? dedi😂 benim nazım sizeymiş halacım dedim .

Fobiler bir gün geçer 🙃

4 yorum:

  1. Benimde hayvanlara dokunanamama fobim umuyorum bir gün geçer. İmrendim. :)

    YanıtlaSil
  2. Küçükken doğal olarak devasa görünürdü gözümüze köpeklerin çoğu. Ama fotoğraftaki tatlılık ötesi minnoş nedir ya :)

    YanıtlaSil
  3. Fobinizi atlatabildiğinize sevindim... Bana da beklerim...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.