En Sevdiğim Yüz Temizleme Kremi

Merhabalar
 Uzun zamandır ürün yorumu yapmadığımı fark ettim. Hemen telafi edeyim o zaman. Son zamanlarda en memnun kaldığım ürünlerimden başlayarak anlatayım sizlere. Best 10 da ilk sırada bu krem temizleyici var. İsmini söylemek çok zor geliyor bana. Hatta "ne kullanıyorsun" diye sorduklarında bir türlü ismini hatırlayamıyorum.( Assoşeytın pres ajansı gibi:))))
Skinceuticals hassas ciltler için temizleyici. Krem kıvamında bir ürün. Amerikan menşeili. Bildiğim kadarıyla sadece eczanelerde satılıyor. Dermo kozmetik bir ürün ki benim son zamanlarda doğal yağlarla birlikte en çok tercih ettiğim kategori.

250 ml'lik bir şişesi var ve pompaya 1 kez basıp çıkan miktarı kullanmak yeterli oluyor. Öncelikle neden sevdiğimi söyleyeyim. Özellikle kış aylarında cildim çok kuruyor . Bir çok kadın aynı sorundan yakınıyor. Benim T bölgem dışındaki yerler çok kuru. Yani karma bir cildim var ve pul pul dökülme ve yanma hissi oluyordu cildimde. Son zamanlarda özellikle sadece krem temizleyici kullanmayı tercih ediyordum. İç güdüsel olarak ve deneme yanılma yöntemiyle krem temizleyici tercih etmeye bşlamıştım bu yüzden. Ama eczaneye ilaç almak için gittiğimde Estetisyen bir bayanla sohbet ettim. Bana cildimi asla sabunla yıkamamam gerektiğini, kuru ve hassas olduğunu , krem temizleyiciler kullanmam gerektiğini söyledi. Hatta ben ondan aslında cildimi yoğun nemlendirecek bir krem istemiştim ama o bana "temizleme için kullandığınız ürünler yanlış" diyerek bu krem temizleyiciyi önerdi.  Fiyatı 100 tl. Gerçekten de yaklaşık  aydır kullanıyorum ve çok memnun kaldım. Hayatımın temizleyicisini buldum:)))) Estetisyen bayan bana benim yaşımdan sonra peeling kullanmamamı önerdi. Bana yaşlı mı demiş sanki:) ? Bak yazarken fark ettim. Neyse sonuç olarak hassas cildimden dolayı da demiş olabilir. Yani demem o ki, cildiniz kuruyor ve pul pul oluyorsa , sorununuzu nemlendiriciler çözemez tek başına. İlk adım temizleyicidir. Bu yüzden kem temizleyici kullanmalısınız. Eğer benim gibi temizleyiciyi yıkayarak kullanmayı seviyorsanız, ancak o zaman temizlendiğini düşünüyorsanız bu ürün tam size göre. Yani bir pompa sıkıp yüzünüzün her yerine, gözleriniz de dahil, sürüp suyla yıkıyorsunuz. İsterseniz suyla ıslatılmış bir pamukla da silebilirsiniz. Tercih sizin.
Kullandığımdan beri cilt kuruluğum kalmadı diyebilirim. Ve bonus olarakta cildim parladı. Işıl ışıl parlıyorum sanki:)))
Bu arada Skinceuticals markasının serumunu Madonna kullanıyormuş. Bazı güzellik sitelerinde "yeni gençlik mucizesi" diye bahsediyorlar bu markadan.Sizde parlamak isterseniz öneririm. Memnun kalacağınıza eminim. Bir ürün yorumunun daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Çok faydalı ya da faydasız diğer yorumlarda görüşmek üzere.


3 yorum:

  1. Benimde hassas olan cildim bu aralar iyice hassaslaştı. Bende geçen indirimlerde loreal mucizevi yağın krem temizleyicisini aldım onu kullanıyorum. Bu ürünü denk gelirsem deniyim. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. o öneride bulunanları kızılcık sopası ile kovalayacağım bir gün :-P

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. güzelliğine güzellik katttın o zaman
    sevgi ve öpücükler sana tatlı kadın

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.