Saçım Güzel Olursa Güzel Hissederim

saçlar ile ilgili görsel sonucu

Geçen yıl saçlarımı aynı gün içerisinde koyu kızıldan sarıya çevirme girişimimden beri saçlarım kendini toparlayamadı. Şubat ayında tam bir yıl olacak. Bu yüzden denemediğim marka kalmadı diyebilirim. Ama çok sık boyamak zorunda kaldığım için iyice sertleşti. 3 hafta önce kırıklarımı aldırıp keratin bakım yaptırdım. Eski sağlıklı, canlı güzel saçlarımı geri istiyorum.
Son zamanlarda da doğal maskelere merak sardım. Mesela haftada bir kez Hindistan Cevizi Yağını saçlarımın diplerinden uçlarına heryerine sürüp 1 saat civarı bekletip yıkıyorum. Yıpranmış  ve tiftiklenmiş gibi görüntüyü çok engelledi bu maske. Ama son zamanlarda çok çeşitli ürün denemekten olsa gerek saç diplerimde kaşıntı oluştu. Onun için  kaşıntı için bir maske tarifi öğrendim. Onu paylaşacağım. 
 saçlar ile ilgili görsel sonucu
Saç Derisi Kaşıntısı İçin Tonik
* 1 Yumurtanın Sarısı
*1 Kaşık Saf Alkol
* 2 Adet Dövülmüş Aspirin
* 4 Damla Adaçayı

Bütün malzemeleri karıştırıp saç diplerimize masaj yaparak sürüyoruz ve 2 saat bekletiyoruz. Sonra yıkıyoruz. 

Siz saç bakımında neler yapıyorsunuz? Doğal yağlardan kullanıyor musunuz? Memnun olduğunuz şeyleri banada söyler misiniz? 😍



5 yorum:

  1. Saçımıza da sürmediğimiz halt kalmadı :) Bir de bunu deneyelim :) Sağolasın arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  2. Şu hindistan cevizi yağını sende duyduğumdan beri deneyeceğim bir türlü olmadı...
    Ne kadar üşengecim ben yahu :/

    YanıtlaSil
  3. Saçımda kullanıpta aman aman mutlaka al dediğim bir ürün yok maalesef

    YanıtlaSil
  4. yaşasın hiç saçlarını boyamamış olan ben :-)))
    Dilerim saçların çabuk toparlar kadriye

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ben de aynı dertten müzdarip olmuştum:( Bir yılda zor toparladım.... Ben saçlarımı iyice kısalttım ve yves roche'nin bakım yağını ve tonny&guy'ın bakım kremini kullandım. Toparlaması bir yılı buldu:( Sevgiler...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.