Günün Kombini 1



Yeni bir kombin. Kış geldiği için hep siyahları tercih ediyorum galiba.

www.hergunbikombin.com'dan yaptım. Ben yaptım beğendinizmi?





günün kombini kış ile ilgili görsel sonucu

Her sabah ne giysem diye düşünenlerden misiniz benim gibi? O zaman önerilere göz atmak ilham verir. Mesela bu yelek ve kot kombin tam tarzım. Biz arkadaşlarla tam senin tarzın anlamında "sana benziyor" deriz. Yani gördüğümde seni hatırladım gibi bir şey. Bu kombin de bana benziyor:))) Aslında çantayı çok beğenmesem de genel olarak bana benziyor:))))
Sizde size benzeyen kombinleri göndermek ister misiniz? Bence çok hoş olur. Birbirimize ilham veririz. 

1 yorum:

  1. Bol salaş bir elbise, altın muz çorap, rahat botlar, olmazsa olmaz bir fular :))))
    Budur bugünlerde :)))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.