Salı Notları



*Dün gece rüyamda Canan Karatay'ı gördüm. Blogumda bir yazı paylaşıyormuşum ben "Canan Karatay'ın Giyim Stili Tüyoları" adı altında. Canan Karatay'la da röportaj yapmışım sanırım:) Giyim konusunda Canan Hoca'nın sloganı varmış; "Benim ne giydiğimin benim için bir önemi yok ki sizin için önemli ben görmüyorum ne giydiğimi, siz görüyorsunuz" diyormuş:)
 
* Aslında çok mutsuzum son dönem ülkemdeki olaylardan ama umutsuz olmamaya çalışıyorum. Bir de özel hayatımda 12 yıllık bir dostumu kalbimin baş köşesindeki tahtından indirmiş (yada o kalktı gitti diyebilirim) olmanın üzüntüsü var.  O kadar üşüdüm ki. Kalbimin o kısmı boş kaldı, rüzgar girdi sanki o boşluğa:((((  Sadece hırs ve paranın insanlara yapabileceklerinden bir kez daha korktum .Ama yaşadığımız hiç bir şeyin boşuna olmadığını düşündüğüm için anlamam gerekenleri anlayıp yola devam edeceğim.
* Eşim diyor ki "insanlara çok fazla anlamlar yüklüyorsun ve beklentiye giriyorsun. Sonra da seni hayal kırıklığına uğratınca çok yıkılıyorsun. Senin istediğin o dostluklardan yok artık" . Çok iyi bildiğimi sanmama rağmen her karşılaştığımda şaşırıp hayal kırıklığına uğramama ne demeli? Menfaatler söz konusuysa insanlar hiç kimseyi tanımazlar. Kimse size karşı değil , herkes kendi tarafında sadece:(((((
*Annemin her zaman "ben hassas bir insanım güçlü değilim" der ve ben hep ona kızarım. "Güçlü olmalısın, o kadar hassasların dünyası değil burası" . Ama zamanla fark ediyorum ki ona benziyorum. Zaten her kadın hayatının bir döneminde mutlaka annesine benzediğini fark edermiş. Hatta annesinin en kızdığı özelliklerinin kendisinde olduğunu görünce sarsılırmış:)

19 yorum:

  1. ah kadriyeciğim o arkadaşınla olan durumuna çok üzüldüm. belki bir geri dönüşü vardır sorunun .
    prensesine nice mutlu yaşlar diliyorum.
    evet fazla anlam yüklememek lazım eşine hk veriyorum. ancak insan da sevdi mi tam sevyor ya :(
    inşallah kalbini sımsıcak yapacak şeyler çıksın hemen karşına canım.
    hipnoz yazısına noldu ya hipnoza mı uğradı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Deryacığım. Aslında bu yazı eski bir yazım sadece güncelliyordum yayınlarımı. Nasıl oldu anlamadım:))) Hipnoterapi yazımı yazmaya başladım ve nasıl olmuşsa yayınla demişim demek ki ve sen maşallah hiç kaçırmıyorsun iki defadır yanlışlıkla yayınladığım yazılarımı hemen buluyorsun. Teşekkürler valla sayende haberim oluyor:)))

      Sil
  2. Bi de şu Canan Hoca da benim kabusum oldu yaa :) diyet ypıyorum da kendilerini takipteyim. ayy şaşırdım napcağımı herşeye kızıyor ama yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir arkadaşım İstanbul'da muayenehanesine gitmiş onun ve gerçekten de çok çekişiyormuş:)))

      Sil
  3. Sevgili kızının doğumgünü kutlu olsun :)

    Ben bazen anneme beni nerden buldun, hiç genlerini aktarmamışsın diyorum :D Bir kere o evden çıkmaz ben gezentiyim, o telaşlıdır ben sakinim, o hanımefendidir ben biraz kaba kalıyorum. Neyse kitabımız, şiirimiz, yapbozumuz ve sabah yürüyüşleriniz var. Umarım düşündüğümden daha çok benziyorumdur :D

    Gidenlerin ne yazık ki yürekteki yeri ısınmıyor. Çok özlediklerim var, neden kaybettiğimi bilmediklerim, ne yapsam dolmuyor o kısım (ki çok arkadaşım vardır benin, bu konuda şanslı olduğumu düşünürüm hep).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Genelde kadınlar annelerine benzemeyi çok istemezler Handan nadir insanlardansın:)))

      Sil
    2. Annem nadirdir :) Hayranım ona ben :)

      Sil
  4. Anneme benzersek yandım. Sürekli birilerinden kazık yiyip yiyip affederim bir de bu duruma kızmam bile. ıyy. Bu ciddi anlamda annemde en nefret ettiğim özellik.
    Büyüdükçe edindiğimiz arkadaşlıklar hep çıkar ilişkisine dönüyor. İlk okul arkadaşlarımla görüştüğümü söylediğimde biri neden ne gerek var demişti. Benim sümüklüz zamanlarımı biliyorlar ve benimle hiç bir çıkarları yokken arkadaş oldular. 7 8 yaşında bi çocuğun ortda sıçanda kendine en iyi oynayan ekip kurmak dışında bir çıkarı yok ne de olsa. Çok yazdım ama şu sıra bende böyle arkadaş sorgulamasına girdim yarama tuz bastın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldürdün gene beni Lady Allah iyiliğini versin.

      Sil
  5. Çocuklarımın okuluna gelen bir rehberlik öğretmeni : "Çocuklarınızı kendi doğrularınıza göre değiştirmek için hiç uğraşmayın. Bir gün mutlaka size benzeyecekler. Hem de en sevmediğiniz huylarınız dahil" dediğinde sadece tebessüm etmiştim. Her geçen gün yanada daha fazla annemi görüyorum.
    Giden arkadaşlar gerçekten acı veriyor. Yerine de pek yenileri gelmiyor sanki. Ya da yaşadıklarımızın etkisiyle gittikçe daha zor kendimizi açıyoruz insanlara.

    YanıtlaSil
  6. Canan Karatay bu, boş atsa bile dolu tutar :) Vecizesine bayıldım oldukça mantıklı bence :)) Anneler kısmı ile ilgili ise ne yazık ki böyle olmaması için çok mücadele etmiş olmama rağmen ben de sevmediğim, kızdığım neredeyse tüm özelliklerini taşıdığımı ve alışkanlıklarını devam ettirdiğimi görüp kızıyorum, üzülüyorum... Doğanın bir kanunu olsa gerek.

    YanıtlaSil
  7. Yanlış bilmiyorsam Siz psikologsunuz, terzi kendi söküğünü dikemiyor durumu mu oluyor? Sizi ne kadar az tanıyorum ama çok pozitif olduğunuzu görüyorum. O dedikleriniz pozitif ve değerlerine sahip kimselere bir şey yapamaz. Yel gibi geler geçer. Bu geçer ya Hu denir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Psikolojik Danışmanım Begonvil Sokak. Bende insanım haliyle dost dediğim birini kaybetmek sarstı beni ama üstesinden gelebilirim:))) Teşekkürler hakkımdaki görüşleriniz için . Beni üzen durumlarda bir süre duygumu yaşamalıyım ki geçsin. Ve almam gereken dersleri alıp hayatıma devam ederim. Ve her zaman kıran değilde kırılan olmayı tercih ederim. Borçlu değil alacaklı olmayı.Kesinlikle bu da geçer ya Hu:)

      Sil
    2. Noktasına, virgülüne eyvallah..

      Sil
  8. Zamanla koptuğum çok atkadsşım var. Üstelik de hiç sebep yokken. Farklı yönlerde değiştik sanırım.
    Anneme benzer bir tepkiyi ilk verdiğimde çok şaşırmıştım. Onda en sinirlendiğim şeyi yapmıştım üstelik. Demek ki 0-6 yaş gerçekten önemli :))

    YanıtlaSil
  9. Anneye benzeme olayına katılıyorum. Hele de anne olduktan sonra :))

    YanıtlaSil
  10. Anneme kızdığım herşeyi şimdilerde yapmaya başlıyorum, bir an kendime gelip ne yapıyorsun desem de vazgeçemiyorum Kadriyem :)))
    Yaşlanmıyoruz da yaş aldıkça benzerleşiyoruz sanırım :)))
    İnsanlara anlam yüklemeyi bende yapıyorum... Evet hırpalanıyorum bazen belki ama onlara anlam yüklemezsem eksiliyorum sanki... Yanıbaşımdaki dostlarımı seviyorum çünkü...
    Fakat bir gerçek de var ki eski dostluklar bambaşka... Her halimle rahat ediyorum yanlarında... Ağlayabilecek bir omuza sahipsem, ağlayacak bir de omuz varsa yanımda benden keyiflisi yok işte. O dost gerçek dosttur bence...
    Bazen tabi ki yolcu da etmek gerebiliyor, kısmet diyorum :/

    Rüyana çok güldüm ama :))) Anlam yüklesek mi acaba ahahahaaa :))

    YanıtlaSil
  11. merhaba. eşine söyler misin ''kaldı onlardan, ben inanıyorum'' diye. :D mutlulukla

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.