Nostaljik Pazartesi- Kadın ve Erkeğin Bakış Açısı

Kadın ve Erkeğin Bakış Açısı


Merhaba
Bu karikatürü gördüm bugün ve sizinle paylaşmak istedim. Olay aynı ama kadın ne düşünüyor erkek ne? Eskiden bir kitap okumuştum "Erkekler Mars'tan Kadınlar Venüs'ten" . Çok ilginç gelmişti . Erkekler sonuç odaklı düşünürler, kadınlar tüm ayrıntıları.

Bu konu bitmez. Yıllarca üzerinde konuşulmuş, tartışılmış ama hiç eskimeyen bir konu. Ben bazen evlilik için derim ki: "Allah iki bambaşka düşünen insanı aynı eve koymuş, hadi anlaşın nasıl anlaşırsanız? Kafa göz mü yararsınız? Orta bir yol mu bulursunuz? Ne yaparsanız yapın" dermiş gibi. Bu kadar farklı olmamızın bir sebebi olmalı.
Kadınların kendini ifade etme yeteneği süper. Konuşma yönünden kesinlikle erkeklerden daha başarılıyız. Daha sosyaliz, duygusal zekamız daha üstün. Her tartışmada özür dileyen, haksız duruma düşen hep erkekler oluyor nedense:) Ne bizimle oluyor ne bizsiz.


Bir de erkekler ne der, aslında ne demek ister? Onedio.com'dan bir kaç tane seçtim:)

*Arkadaşlar sinemaya gidiyormuş, beraber gidelim mi?

(Ben gidicem valla, sen ister gel ister gelme)


*Aşkım bu elbise sana hiç yakışmıyor, giymesen olur mu?

Ulan bu elbiseyle her tarafın belli oluyor, adamı deli etme de açık şeyler giyme.

*Ne alakası var.

( Var. )


*Şaka yaptım ya, alınmadın umarım.

(Ciddi söyledim, anlamadın umarım)


*Hiç de düşündüğün gibi değil.

( Tam da düşündüğün gibi. ) 


*Öyle demek istemedim.

( Tam da öyle demek istedim. )




7 yorum:

  1. Bir kadın neden siyah giyer? Klasiktir, modası geçmez, ince gösterir, herşeye uyar, kir göstermez, gözlerinin rengidir falan.... Uzar gider. Bir erkek neden giydin sorusuna ne cevap verir. Aa siyah mıymış lacivert sanıyordum ben :)

    YanıtlaSil
  2. :)) özür dileme kısmına kesinlikle katılıyorum..

    YanıtlaSil
  3. Erkekler nasıl düşünürler bilemem ama son günlerde kadını her manada öldürmek için ellerinden geleni yapıyorlar.

    YanıtlaSil
  4. ahahahaaa :)
    ilk karikatüre bayıldım :))
    Detay insanıyız biz ne yapalım yani :))

    YanıtlaSil
  5. Gülmek iyi geldi :) Son kalpteki Jennifer Lopez'in tıkış tıkış da olsa kendine yer bulabilmesi şahane :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.