En Sevilen Gün Cuma'dan Seçmeler- Hayırlı Cumalar

En Sevilen Gün Cuma'dan Seçmeler- Hayırlı Cumalar 

Bir yıl boyunca evlenme teklifi etti

Amerika Arizona'da yaşayan Dean  Smith kız arkadaşı Jenniffer Keesel'a 365 gün boyunca her gün evlenme teklifi etmiş ama kızın haberi olmadan ve bunların fotoğrafını çekip bir video hazırlamış. Video izlenme rekorları kırıyormuş . 
8 Ocak 2014 'te başlamış ve 8 Ocak 2015'te videoyu izlettirerek teklif etmiş. Kabul etmiş tabi kadın kim kabul etmez. Ben biraz kızardım ama. Neden kızardım bilmiyorum çok romantik oysa ki. Sanırım arkamdan iş çevirmesine ve 1 yıl sürdürmesine bozulurdum biraz.
  365 gün bir kağıda yazdığı teklifle fotoğraf çektirmiş, deli yaaaa....
 
Bu fotoğraf Çin'de akıllara durgunluk veren bir düğünden. Geline takılan takılar sadece bu kadar değil. Bir de masa var düğünde ve üzeri altın ve banknot dolu. Damat çok zenginmiş. 
İşte o masanın fotoğrafı. Sizin için araştırıp buldum. Meraktan çatlamayın diye:))) Zenginin malı züğürdün çenesini yordu gene dimi? Allah mutlu etsin inşallah. Bu arada aklınıza geleceğini tahmin ettiğim benim aklıma gelen soruları cevaplayayım bildiğim kadarıyla. Damadın ne iş yaptığı bilinmiyormuş. Hiç bir haber de yazmıyor. Sonra benim ilk aklıma gelen çok aşırı fakirlerin olduğu bir ülkede çok uç zenginlerin olduğu ve böyle düğün yaptıkları oldu mesela. İşçi olarak çalışan ve insani şartların altında yaşayan bir sürü Çinliye dağıtmak istedim o paraları. Hayalimde dağıttım bile:))))
 
Ayyyy bitanem yaaaaa. Hiç bir şey yazamıyorum ya ben buna. Kaybetme o merhameti çocuk hiç kaybetme inşallah.
Bende duymadım :))))
Tacize bak yaaaa.

6 yorum:

  1. Mutlu hafta sonların olsun canım...
    O çocuğun resminde içim daraldı :( Kıyamam ben o meleğe...

    Akbabaya ise koptum ahahaaa :)) Ellerin terliyor bebeişim diye gezinebilirim hafta sonu :p

    YanıtlaSil
  2. Dünya ancak senin yüreğin kadar temiz olursa yaşanabilir..

    YanıtlaSil
  3. kesik kafaya süt vermeye çalışan çocuk içimi dağladı resmen. o fotoğraftan sonrasında dağıldım devamına bakamadım şahsen.
    ama o düğündeki altınlar da beni benden aldı :) yakın zamanda gelin olacak bir kıza gösterilecek en son şey heralde, o ne ayol, servet resmen :))))))

    sevgiler.... :)

    YanıtlaSil
  4. Allahimmmm o nasil bir evlenme teklif öyle...teklife de videoya da ba-yil-dim!!!! Simdiye kadar gördügüm en güzeli buydu valla. Esime de göstermeliyim mutlaka (yok canim "bak ne yaratici erkekler var" demek icin degil...aslaaa, hic olur muuu):))


    Yav dügündeki görmemis damat gelinin yakasina bir çek taksaydi bundan daha iyi olurdu.. o ne bee, yazik kiza yav:))


    Ah bir de o cocuk....o cocuk..... daha önce de görmüstüm ve yüregimi burkmustu, bayilmistim. Destanlar yazan bir fotolardan bana göre...

    Bu harika palyasimlar icin tesekürler Kadriye.

    YanıtlaSil
  5. Benim kocam bana evlenme bile teklif etmediydi. Daha doğrusu bi kere ettiydi daha erken dediydim, sonra da kızmış herhalde :D Hiç de umursamadım, beş sene sonra hadi artık vakti geldi evlenelim dedim:) Bu video biraz şov olmuş. Ben de kızardım herhalde :)

    YanıtlaSil
  6. Off o fotoğrafı ilk görüşüm ve dakikalardır bakıyorum. Kalbime bir bıçak saplandı. Neden bu kadar merhametsiz bu insanoğlu neden bencil?

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.