Diyet Günlüğü 8. Gün

Merhabalar
Diyet Günlüklerimi 1 ay yazmayı düşünüyorum. İnşallah diyete devam ederim de yazarım. 1 aydan sonra artık hayat tarzım olacağını düşündüğüm için bu konuyla ilgili arada sırada yazmayı düşünüyorum. Bakalım:))))
Diyette en korktuğum PMS dönemini de atlattım ya bundan sonra gam yemem diye düşünüyorum. Yani en zor zamanlar biliyorsunuz. Canınız tatlı ister, iştahınız tavan yapar. Yani genelde benim tanıdığım kadınlarda öyle oluyor.Çok kolay demoralize oluyorum. O yüzden "kilo veremiyorum, boşuna uğraşıyorum vb...." gibi düşüncelerle geçti 5-6 günüm ama geçti çok şükür. Ve şunu fark ettim ki açlık bir ihtiyaç, ama acıkınca yiyeceğin yemekler ve miktarı tamamen alışkanlık. Yani eğer alışkanlıksa değiştirilebilir. Yıllardır yavaş yemeyi, çok çiğnemeyi hayatıma yerleştirmeye çalışıyorum . Çok başarılı olacağıma inanmıyordum ama alışkanlıklarımızı değiştirmek bizim elimizde.


Canan Karatay'a bir programda sormuşlardı "premenstüral dönemde çok tatlı yemek istiyoruz ne yapacağız?" diye. O da dedi ki "o dönem öncesi karbonhidrat ağırlıklı beslenirseniz o dönemde de bu ihtiyacınız artar". Doğru olduğunu gözlemledim mesela. Beslenme şeklinizi tok tutan yiyeceklerden yana yapıp karbonhidratı minimuma indirirseniz ihtiyaç hissetmiyorsunuz gerçekten de.

8. GÜN

Sabah
1 haşlanmış yumurta
1 dilim kepek ekmek
5-6 zeytin
2 dilim peynir

Ara
1 elma 1 yeşil çay

Öğlen
Zeytinyağlı Pırasa
Haşlama et ve patates(yarım tabak)
Salata

Ara
1 kase yoğurt
3 yemek kaşığı mercimekli bulgur pilavı

Akşam
1 tabak kabak yemeği
1 adet turp

Ekstra 1 avuç taze kavrulmuş fındık yedim.(Kaçamak diyebiliriz ama sağlıklı bir kaçamak. Akşam yemeğinden 1 saat sonra yedim).

10 yorum:

  1. E sen o yüzden kilo verememişsindir. Su tutuyor.vücud o dönemde. Bak şimdi nasıl düşecek kilo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ondan değil mi Handan? bunu duyduğuma çok sevindim:))))

      Sil
  2. Asla diyet yapacak iradeye sahip olamadım ben
    Kocaman tebrikler ve başarılar benden sana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o iradeye 3 gün sahip olmuştum en fazla şimdiye kadar. Daha fazla değildi. Bu sefer daha uzun olacak inşallah.

      Sil
  3. Teşekkürler Servet. İstikrar çok önemli ve ben şimdiye kadar başaramadım ama bu başaramayacağım anlamına gelmiyor öyle değil mi?

    YanıtlaSil
  4. durmak yok yola devam :)

    YanıtlaSil
  5. Tebriklerr, alkışlar Ve devaaamm :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bu azimle istediğin kiloya ulaşırsın :)

    YanıtlaSil
  7. zeytinyağlı PIRASA, gözüme bir anda PASTA olarak çarptıysa, diyete başlamalı mıyım ki acaba :))))))))
    Kolay gelsin..

    Sevgiler... :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.