Ünlülerin Zayıflama Sırları

Peki bu ünlüler nasıl her zaman formda kalabiliyorlar? Bir de bunlara bakalım.


 
3 çocuk sahibi olan Heidi Klum, güzel fiziğini tek bir kurala borçlu. Ünlü model hiçbir şekilde ekmek yemiyor. Ekmek yerine haşlanmış pirinç ve makarnayı tercih ediyor.
*(Ekmek yemeden yaşayabilir miyim ki? Hayal bile edemedim şimdi:( )


Soya sütü içen Angelina Jolie, doğum yaptıktan sonra buharda pişmiş sebze ve levrek ile beslendi. Kırmızı et olarak dana filetoyu tercih eden güzel yıldız, asla şeker kullanmıyor.
*(Yani hiç tatlı yemiyor öyle mi? Mümkün değil inanmam! Öyle hayat mı olur?)
 
Catherine Zeta-Jones
Yaşına rağmen düzgün fiziği ile her zaman göz önünde olan ünlü yıldız, 17:00’den sonra hiçbir şey yemiyor. Ayrıca yağsız süt tercih ederek, bol yürüyüş yapıyor.
*(Ama 5 çok erken yaaaaa. Altı ya da yedi yapsak olma mı?)
 
Doğum yaptıktan kısa süre sonra sıkı bir forma kavuşan Jennifer Lopez, öğünlerde yarım porsiyon yemek yiyiyor. Her gün aldığı kaloriyi bu şekilde devamlı azaltan Lopez, ay sonunda birkaç kilo kaybetmiş oluyor. Ünlü yıldız, kalçalarının sıkılığını ise düzenli step yapmaya boçlu.
*(İşte bu yapılabilir bence. Porsiyonları yarıya indirebilirim)
 
Adriana Lima
Şahane formunu korumak için düzenli olarak boks yapan model, tehlikeli olan çok sıkı diyetleri uygulamıyor. Acilen kilo vermesi gerektiğinde detoks programlarına başvuruyor.
*(Boks mu? Adriana yapma öyle şeyler, ya yüzüne bi yumruk yersen ne yaparsın?
 
Gülben Ergen
Günde 3 kez, çubuk tarçın ve karanfili sıcak su içinde bekletip içen Ergen, bu şekilde yağlarını yakmaya yardımcı oluyor. Aynı zamanda spor yapmaya gayret eden Ergen, az yemek yemeğe fakat öğün aralarını kaçırmamaya dikkat ediyor.
*(Ah be güzelim biz yapmıyomuyuz sanki tarçınlı, limonlu sular. Hatta elma sirkesi içmekten midem delinecekti. Ama sıfır fayda :( )

 
Claudia Schiffer
Süper model sabah kahvaltısında sadece meyve yiyiyor. Ayrıca gün içinde de ara öğünlerde yeşil sebze ve meyveleri tercih ediyor.
*(Zeytin ya da peynirsiz kahvaltı mı olur yaaaa.Ben de meyve yiyorum ama kahvaltıdan önce:))
Biraz ilham olsun diye sizler için araştırdım. Umarım faydası olur:)

10 yorum:

  1. ekme ve sütlü tatlısız olmaz bence de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlısız yaşamanın bi anlamı yok deep.

      Sil
  2. Kahvaltı da meyve olacak iş mi :) ballı kaymaklı ekmek ,peynir :)) böyle yemeye devam edersem ben de top gibi yuvarlanacağım :)
    en mantıklısı yediğim yemeğin yarısını yemek oldu :)
    şekersiz çay içmeye başladım ama onun yerine dün akşam bir chesscake yedim ne olacak şimdi :))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yabancılar da hiç ağızlarının tadını bilmiyorlar Nesrin:)

      Sil
  3. Ekmek yemeyince zayıf olunsaydı ben şu an dal gibi bir hatun olurdum. Ekmekle hiç aram yok ama neden ağacın dalı değil de gövdesi gibiyim Kadriye? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendine haksızlık etme Damla kilolu değilsin:)

      Sil
  4. Tatlı yemezsem yaşamamın bir anlamı olmayacakmış gibi hissediyorum. Tatlıyı bıraksam depresyona girerim. Kilo vermek zor zanaat vesselam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen senin gibi düşünüyorum. Neyleyim zayıf ama tatlısız bir hayatı:)

      Sil
  5. Dünya kadar paran var ve sen şekersiz tatlısız yaşıyorsun. Abartmamak lazım tabii ama tadını çıkaramıyorsan neyleyim böyle hayatı.

    YanıtlaSil
  6. Kötüsün ama yaa?! Oldu mu şimdi? Ekmek yok, şeker yok, tam öğün yok, onların yerine tarçınlı sirkeli sular neyin... Gidiyom ben, kalamam galik bullaada. Gidiyom yemek bloglarına. Yelken açıyom yağlı, unlu, şekerli lezziz tariflere. :P<3<3<3

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.