Kadınlar Günü Next Level AVM

Merhabalar
8 Mart Kadınlar Günü sebebiyle Next Level Avm'ye Nebahat Çehre, Kürşat Başar ve Oylum Talu geldiler. Küçük bir söyleşi gerçekleştirdiler. Nebahat Çehre'den gözlerimi alamadım. Yanımda oturan bayana "hala ne kadar güzel değil mi? hiç kırışığı bile yok" dedim. Oda bana dedi ki: "Ben ilkokula giderken "Şoför Nebahat" filmini izlemiştim. Ben şu an 65 yaşındayım, düşün artık kendisi en az 72 yaşında". Resmen dudağım uçukladı çünkü 40 yaşındayım dese kesinlikle herkes inanır bir görünüşü var. Acayip zayıf. Bu kadar zayıf olduğunu bilmiyordum şahsen ve çok kıskandım . Yani "hiç mi yemiyorsun be kadın bu yaşta bu kadar güzel bir vücut" dedim içten içe büyüyen kıskançlıkla:) Tabi sordular formunun sırrını. Hiç spor yapmadığını söyledi. Ama haksızlık bu!
Sonra üzerinde ki kıyafete bayıldım. Nasıl zarif, nasıl şık. İzleyiciler ayağa kalkıp göstermesini istediler. Oda kalktı ve alkış koptu. Çok beğendiler sanırsam:)
 
Kürşat Başar'ı çok severim. Kitaplarının hepsini okudum. Söyleşi sırasında kadına şiddetten bahsettiler tabi doğal olarak. Kürşat Başar Amerika'da küfürün yasak olduğu bir yerden bahsetti. "Çünkü tüm küfürler kadına ve eş cinsellere hakaret içeriyor" dedi. Ve çok katıldığım bir cümle söyledi "şiddet uygulayan erkek toplum içinde hiç yargılanmadan rahatça yaşayabiliyor, insanlar ona karşı tavır koymalılar. Hiç bir şey olmamış gibi davranılırsa adam da yaptığının normal olduğunu sanıp aynen devam ediyor" dedi. Ben de kesinlikle katılıyorum. Sessiz kalmak suça ortak olmaktır bence. Bu konuyla ilgili çok sevdiğim bir cümle var: "Dünya çok acı çekiyor Ama bu kötü insanların şiddetinden dolayı değil. İyi insanların sessiz kalmasından dolayı".

 
Oylum Talu kadınlara dövüş sporlarının belediyeler yada devlet tarafından ücretsiz öğretildiği noktalar olması fikrini söyledi ama çoğu insan bunun bir çözüm olmadığını çünkü saldırganların genelde silahlı yada bıçaklı olduğunu söylediler.
Kadınlarla ilgili bir dernekte vardı söyleşide. Hepsi beyaz giymişler, pembe fular veya kolye takmışlardı. Çok hoştular hepsi. Onlardan birisi Nebahat Çehre'nin "kadın" kelimesini kullanmasını eleştirdi ve cinsiyetlere ayırmanın yanlış olduğunu söyleyerek özellikle medyatik kişilerin bunu yapmasının doğru olmadığını söyledi. Birazcık gerginlik oldu gibi sanki ortamda. Sonrasında şarkıcı bir bayan "şiddet görmüyorsanız şükredin, kadınsanız şarkı söyleyin" diyerek herkesi şarkı söylemeye davet etti. Müzikle tatlıya bağlandı yaniiii. 
Burada paylaşmak için daha güzel fotoğraflar çekmeye çalıştım. Aslında çektiğimi de sanıyordum ama şimdi koymaya kalkınca bi güzel foto bulamadım ya ben. Bu konuda çalışmalıyım. Size daha güzel görseller sunacağım , söz.
                                                                                                   SEVGİLERİMLE..........

2 yorum:

  1. Nebahat Çehre ne zarif ve güzel bir kadın gerçekten de
    güzel bir gün geçirmişsin
    harika anlatımın için teşekkürler

    YanıtlayınSil
  2. Geçen sene o gün bende söyleyişideydim. Ve Nebahat Çehre ile ilgili söylediğiniz herşeye kesinlikle katılıyorum. Kadınlar Günü için kusursuz ikonik bir kadın herşeyiyle. Zerafetini biraz da kıyafet seçimindeki hünerine bağlıyorum ben. O gün giydiği kıyafeti çok beğenmiştim fakat hiçbir yerde bulamamıştım. Tamamen aklımdan çıkmışken şurada gördüm benzer bir modeli; https://www.mizu.com/kadinlar-gunu Birebir aynısı olmasa da oldukça benzettim ben

    YanıtlayınSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.