Mavi Bir Öğlen:)

Merhabalar
Bu gün ben blogger arkadaşım Mavianne'yle öğlen yemeğine gittim. Çok güzel bir gündü. Çok hoş bir bayan kendisi.Anlatacak ne çok şeyimiz varmış. Sanki yıllardır tanışıyormuşuz gibiydi.Daha önce onun da yazarlarından olduğu kitabın lansmanında tanışmıştık ama o esnada çok yoğun olduğu için kendisiyle sohbet etme fırsatımız olamamıştı. O günden beri düşündüğümüz bir buluşmayı sonunda gerçekleştirdik.
O da bu yazısında buluşmamızdan bahsetmiş. Bakmak isterseniz: http://mavianne.blogspot.com.tr/2015/03/bloggerler-bulustu.html
Blog yazmaya başladığım ilk zamanlarda takip etmeye başlamıştım kendisini. Yazdıklarıma ilk yorum yazanlardan. Blog yazanlar bilirler yorumlar önemlidir. "Beni birileri okuyor, beğeniyor"dur. Motive eder insanı.O zamanlar özellikle önemliydi benim için. Yeniler, ilkler asla unutulmaz. Ben de "ahde vefa" kavramına çok önem veririm. Yani bir defa benim "ahde vefa" kapsamıma girdiyseniz çıkmanız pek mümkün değildir. Maviannem benim için öyle:)
Blog dünyasını çok sevdim ve katılmakta geç kaldığımı düşünüyorum. Yüz yüze görüşmesek bile bir çok arkadaşım oldu. Çok şeyler öğrendim. Ve bu gün ilk defa buradan biriyle görüştüm. Mavi gözleri ışıl ışıl parlayan güzel bir insan. Yazılarından dolayı zaten bildiğim, yakın hissettiğim. Azra Kohen'in Çi kitabını duymuşsunuzdur. Çi yaşam enerjisi demekmiş. Işıltı, pırıltı, yaşam enerjisi, pozitiflik , artık ismine ne derseniz deyin Fatma onlardan biri.
Öyle ince ki, gelirken onu hatırlamam için bana mavi bir hediye almış. Çok beğendim ve "ben niye düşünemedim ki" diye hayıflandım. Hediyeleşmeyi çok severim. Verdiği mesajı severim daha çok, hediyenin ne olduğu çok önemli değildir.
Teşekkürler arkadaşım. Teşekkürler blogger.com.

3 yorum:

  1. Ne iyi yapmışsınız :) Gözleriniz ışıldamış ikinizin de :))
    Hep böyle mutlu anlarınız olsun ♥

    YanıtlaSil
  2. Harika bir gündü benim için de. Ne güzel yazmışsın çok mutlu oldum. Teşekkürler. Çi şimdi elimde okuduğum kitap yaşam enerjimiz hiç solmasının

    YanıtlaSil
  3. Oh çok güzel olmuş... :) Ben de beklerim... :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.