Kimse Sana Karşı Değil

 


Kitabım Sapiens Yayınevinden ekim ayı sonunda çıktı. Kitabımın arka kapak yazısını yayınevi sahiplerinden sevgili Semih Doğan yazdı. Kitapta yazdıklarımı özetleyen bir yazı olduğu için çok sevdim. Sizlerle de paylaşmak istedim.
Sizler de okuyup yorumlarınızı paylaşırsanız çok sevinirim.

Kitabımın arka kapak yazısı:
"Bir fotoğraf çektiriyorsunuz, kalabalık bir grup halinde. Çekilen fotoğrafta nasıl görünüyor diye ilk kime bakıyorsunuz? Kendinize mi?"

En çok önemsediğimiz insanı tanımıyoruz.
 Alışkanlıklarını bilmiyoruz.
Neden var olduğunu,
"İyi ki var" olduğunu gözden kaçırıyoruz sık sık.
En çok merak ettiğimiz kişiyi
başkalarının sözlerine terk ediyoruz.
En önemlimizi yani, Kendimizi.......
Kadriye Koba, kelimelerin şiddetini, 
törpülenecek sivri yerleri
ve hatalardan öğrenilecek şeyleri anlatıyor.
"Kendinize bakın" diyor.
"Gülümseyin çekiyorum."


2 yorum:

  1. MERAK UYANDIRICI BULDUM. KİTAPLA KARŞILAŞTIĞIMDA MUTLAKA ALACAĞIM :)

    YanıtlaSil
  2. Herkese okumaları için tavsiye ediyorum:))))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.