Kuaför Terapisi

 


Üniversite son sınıfta final sınavları haftasında bir sınavdan çıktığımda acayip moralim bozuk otobüse bindim. Moralim bozuktu çünkü sınavım çok kötü geçmişti , vize notum da kötüydü , yani kesin kalıyordum, okulu 1 yıl uzatmak anlamına geliyordu bu. Sonra süklüm püklüm merkezde bir yerde indim ve belki moralim düzelir diye vitrinlere bakmaya başladım . Bir gömlek beğendim ama baba 1 beden küçüktü . Benim bedenim kalmamıştı ama ben gömleği satın aldım. Mağazadan çıkarken kendi kendime kızıyordum. Moralimi düzeltmek isterken saçmalamıştım. Eve gitmek için otobüs durağına giderken bir kuaför gördüm. “ Gidip saçımı falan kestireyim belki iyi gelir” diyerek içeri girdim. Mutsuz ve somurtkan bir şekilde oturdum koltuğa. Sevgili Erdal ( o zaman adını bilmiyordum) ne istersiniz dedi. Ben de “fön olsun” dedim. Sonra benimle sohbet etmeye başladı, fön bittiğinde ben kahkahalar atıyordum 😁😂 kuaför terapisi iyi gelmişti. Sınavı , okulu uzattığımı falan unutmuştum . Saçlarım da harika olmuştu zaten . E saçım güzelse hayat kötü olabilir miydi? 😁😂😂
Derler ki kadınlar moralleri bozuk olduğunda saçlarını kestirirlermiş ya da rengini değiştirirlermiş . Radikal değişiklik yaparlarmış . Sizce doğru mu?
Canın sıkkınken saçlarını değiştiriyor musun?

10 yorum:

  1. Tam tersine, genelde mutlu olduğumda degiştiririrm saçlarımı:)

    YanıtlaSil
  2. Moralim bozukken önemli kararlar almamayı öğrendim:)

    Ama saçı usta ellerde değiştirmek her zaman iyi bir fikirdir:) Bulunulan halden başka hale geçmenin elzem olduğu anlarda. Depremden sonra saçlarımın rengini değiştirdim mesela. zaten düşünüyordum ama emin değildim.

    YanıtlaSil
  3. Bu arada kendini bilen kuaförler alınmasın ama pek sevmem gevezeliklerini. Kendimi rahat hissetmem, eğer işin sonunda saçımı güzel yapmışsa benim için o önemli:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba hocam. Bloğunuz. Çok güzel bende sizi bloğuma beklerim. Umarım bloğumu seversiniz.

    https://yusufakmann.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. kesınlıklee kendımızde yaptığımız radıkal degısıklıklerle ruh halımız arasında baglantı var :)

    YanıtlaSil
  6. o işi çalışırken çok yapardım üstüme üstüme gelip istafa et çığlıkları attıklarında kuaförde alırdım soluğu, ren değiştirme, fön, kesim, röfle aklına ne gelirse... şimdi ise emekli olddum hiç uğramıyorum.

    YanıtlaSil
  7. Saçını bir anlık bunalimla kestirip sonradan pişman olan kaç kadın var🙂

    YanıtlaSil
  8. Merhaba

    Bloggerlar olarak telegram grubunda buluştuk, yazılarımızı ordan paylaşıyoruz, daha fazla kişiye ulaşıyoruz. Telegramda kimseye numaranızı vermiyorsunuz zaten google plus grupları gibi düşünün. Grubun adı Blogger Türkiye. Eğer katılırsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  9. benim için can sıkıntısında saç değişikliği radikal bir tutum olur herhalde:))))ama alışveriş paha biçilemez bir terapi yöntemi olabilir:))))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.