Kitap Kulübü İnstagram Canlı Yayınları


İnstagram çıkığından beri bloglara yazan kişi sayısı da azaldı. Ben de maalesef bunlardan biriyim. Aslında blog yazmayı ve blog yazılarını okumayı çok seviyorum . 
Geçen yıl ocak ayında bir kitap kulübü kurmaya karar vermiş ve ismini de Biz Kimiz Kadınız Kitap Kulübü koymuştum ve ilk toplantımızı yapmıştık 7-8 arkadaşımla. Ertesi ay da yine fiziksel olarak toplandık ama mart ayında olacak toplantımızı yani 3. buluşmamızı gerçekleştiremedik, çünkü bildiğiniz üzere pandemi başladı. 


Bir süre toplantıları nasıl yaparız , zoomdan mı yapsak benzeri şeyler düşündük ama benim aklıma o dönemlerde çok popüler olmaya başlayan canlı yayınlar geldi ve biz neden yapmayalım ki dedim. Kitap konuşacaktık ve bunu herkes izleyecekti. 
Netekim:) de öyle oldu. Her ay bir kitap seçtik ve kulüp üyesi arkadaşlarla ayda bir yaptığımız canlı yayınlarda yorumladık. 


Biraz heyecanlı olsak ta çok güzel sohbetler oldu canlı yayınlarda. Fotoğraflar farklı zamanlarda yaptığımız canlı yayınlardan.


Kitabımın çıktığından bahsetmiştim sizlere de. En son canlı yayında 10. kitap yani benim kitabım "Kimse Sana Karşı Değil" i yorumladılar kulüp arkadaşlarım. Çok duygulandığım bir yayın oldu. Kitapta anlatmak istediklerimin anlaşıldığını duymak çok mutlu etti beni. Bir yazar daha ne isteyebilir ki?


Canlı yayın kaydetme özelliği geldiğinden beri de kitap kulübü canlı yayınlarımızı kaydediyorum. @bizkimizkadiniz instagram hesabı İg Tv den veya youtube dan izleyebilirsiniz isterseniz.
Kitap kulübü kitaplarımızı da sırasıyla yazıyorum.

2020 Kitaplarımız

Ocak: Markalaşan Kadınlar

Şubat : Şiddetsiz İletişim

Mart: Camdaki Kız

Haziran: Tanrı Daima Tebdili Kıyafet Gezer

Temmuz: Şibumi

Ağustos: Seninle Başlamadı

Eylül: Ben Deniz

Ekim: Sen Değişirsen Herşey Değişir

Kasım: Rüyalar Aşk ve Hüzün

Aralık: Kimse Sana Karşı Değil

 

4 yorum:

  1. Yine de blog kültürü bambaşka. Yolunuz açık olsun.

    YanıtlaSil
  2. kitap okuma konusunda kesinlikle bir disiplin sağladı bizlere ve canlı yayınlara da devam bence kime dokunabilirsek ne mutlu bizlere:))))

    YanıtlaSil
  3. arada bir görüyom eveeey :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş, kitapları okuduktan sonra konuşmak bir başka oluyor :)) İyi yıllar diliyorum :))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.