Organize İşler Sazan Sarmalı

organize işler sazan sarmalı ile ilgili görsel sonucu

Dün gece Netflix'te Organize İşler Sazan Sarmalı filmini izledik. Sanırım sinemacılarla film yapımcıları arasındaki anlaşmazlıktan dolayı film çok erken Netflix'te gösterilmeye başlandı. 
Genel olarak filmi beğendim. Bildik şeyler diyebilirsiniz ama insanlar aslında bildik şeyleri severler. Yani çok satan romanlar, çok satan filmlere bakın hepsinin konusu aynıdır aslında. Aşk, önüne çıkan engeller ve genelde mutlu son.  O yüzden bilindik iyidir:))
Film çok duygusaldı bence. Komediden çok duygusal diyebilirim. Baba kız sevgisi, aile olmak vb.... konularını çok güzel işlemiş. Oyunculuklar çok iyi ama Kıvanç Tatlıtuğ'un oyunculuğu muhteşem. 

organize işler sazan sarmalı ile ilgili görsel sonucu

Film devam filmi olduğu için,  ilk filmden tanıdığımız Asım Noyan'ın kızı ve damadı bir dolandırıcılık mağduru oluyorlar ve kızı babasından yardım istiyor. Araları bozuk olan baba kız bu vesile ile aralarındaki buzları eritiyorlar. Çok fazla spoiler vermeyeyim ama Asım Noyan bahis mafyası lideri Kıvanç Tatlıtuğ ile karşı karşıya kalıyor. Ve komik olaylar, ıslatıp ıslatıp dövmeler(daha çok acıtıyor herhalde:))) şeklinde film devam ediyor. 

organize işler sazan sarmalı ile ilgili görsel sonucu

Kıvanç Tatlıtuğ'un rolünün hakkını  bu kadar vermesine hayran kaldım. Yani adam sadece yakışıklı değil çok iyi oyuncu tespiti yaptım film boyunca:)))
Filmi tavsiye ederim, eğlenceli ve duygusal zaman geçirmek isterseniz güzel bir seçim olabilir.


4 yorum:

  1. sinemada izledim ayrıca annemler seyretsin diye bir de netflix de izledim.İki kere izlenebiliyormuş:) güzel film.

    YanıtlaSil
  2. Kıvanş Tatlıtuğ' u çok severdim..daha da sevdim..harika oynamış..

    YanıtlaSil
  3. Bende izleyeceğim ama nete düşer mi bilmiyorum:(

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.