Leslie İle Zayıflama

leslie ile zayıflama ile ilgili görsel sonucu

Geçen hafta sonu katıldığım bir etkinlikte profesyonel fotoğrafçı tek tek fotoğrafımızı çekti. Dün akşam da o fotoğrafları bana gönderdiler. Gördüğümden beri bunalımdayım. Fotoğrafı gösterip bütün eş, dost , akrabaya "gerçekten bu kadar şişman mıyım?" diye soruyorum:)))) Üzülmeyeyim diye midir? bilmem ama genel olarak hepsi "kesinlikle değilsin" dedi. Bir tek kocam "neyse o çıkmış fotoğrafta" dedi, onu da 8 yerinden bıçakladım:))))) 
Sonuç olarak gene yaz geliyor olması dolayısıyla ve  ufak tefek dikkat etmelerle, arada sırada spor yapmalarla zayıflayamadığımı görünce planlı , programlı ve sıkı bir egzersiz-diyet programına başladım yine yeniden:)))
Hep yürüyüş yapıp zayıflayamadığımdan şikayet ederdim ama anladım ki yürüyüşü bırakınca kilomu yürüyüş sayesinde koruyormuşum. Yani kilo almamı engelliyormuş. 
İlgili resim

Neyse efendim hayırsever bir arkadaşımın:))) tavsiyesi ile Leslie ile 3 mil ( 1 mile ve 5 mile de var) ile tanıştım ve dün akşam başladım . Leslie ile ilgili öğrendiklerimi de sizinle paylaşmak istedim, çünkü bende hayırsever bir arkadaşım:)))
Leslie ile 3 mile programını evinizin salonunda yapabilirsiniz. Yani geniş bir alana ihtiyacınız yok. Ağırlıklı olarak yürüyüş yapılıyor, ama zaman zaman basit aerobik egzersizleri de yapıyor Leslie. 1 1 mil 1,6 km ye tekabül ediyor yani 3 mil yaptığınızda 4,8 km yürümüş oluyorsunuz. Yaklaşık 300 kalori yakıyormuşsunuz. Yaparken kesinlikle su gibi oluyorsunuz. Yani basit gibi görünüyor ama epey terletiyor. 
leslie ile zayıflama before after ile ilgili görsel sonucu
İnternette yapılan yorumlarda ayda 3-5 kilo verilebildiğini, hatta yemeden kısmadan bile kilo vermenin mümkün olduğu yazıyor. Ne güzel haber değil mi? Hatta instagram paylaşımımın altına bir arkadaşım Leslie ile yürüyerek 3 ayda 15 kilo verdiğini yazmış. Hiç bana söylememişti hain arkadaşım:))) Ama o birde akşam yemeği olarak yoğurt, salata, cacık falan yemiş birde. 
Leslie Amerika'da stüdyosunda yaptırdığı egzersizlerle çok sayıda insana kilo verdirmiş. Birgün dersi kaçıran bir bayan "keşke videoya çekseydiniz hocam" deyince ampul yanmış bir anda:))) DVD'leri ve youtube'da bir sürü videosu var. Bazı bayanlar dizi izlerken kenarda Leslie ile yürüyüş yaptıklarını yazmışlar. İyi fikir, en kısa zamanda deneyeceğim. 
Sonuç olarak Leslie'den allah razı olsun diyorum ben daha zayıflamadan, bir de zayıflarsam artık ona ne dualar ederim ne dualar ederim :))))
Hadi kızlar artık bahane yok. Spor salonuna gidemiyorum, evimde koşu bandım yok vb.... gibi bahanelere sığınmıyoruz artık. Hiç bir şeye ihtiyacımız yok. Leslie ile yürüyoruz.

11 yorum:

  1. hahahahahaa :)))
    Yak o fotoğrafı acilen :))
    Bu arada ben bu kadını deneyecektim, kardeşim söylemişti bana da...
    Ama kadın çok konuşuyor diye vazgeçmiştim :))

    Kolay gele canımcım sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konuşması insanı senlendiriyo Sebo:) yoksa devam etmek zor olur .

      Sil
  2. Yaz geldi başladı yine telaşemiz. Şapka düştü kel göründü olduk :)) Leslie'ye bir uğrayalım o zaman ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde ne telase :))) telase kelimesi bizim oralarda çok kullanılır Bursa da yani.

      Sil
  3. Ben de spora onunla basladim ve hala da kis aylarinda yaparim. Herkese tavsiye ediyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende okumuştum Derya ilk . Hatta başarı hikayeleri çok motive ediciydi

      Sil
  4. Düzenli yapıldığında çok faydası oluyor ama işte mesele düzenli yapabilmek :-)

    YanıtlaSil
  5. yaaa ben leslie yaptım birkaç kez belim ağrıdığı için vazgeçtim
    sana kolay gelsin tatlım
    her halinle güzelsin o ayrı

    YanıtlaSil
  6. Bende başladım hem eylenceli hem keyif içinde kilo veriyorsun güzel bişi tavsiye ederim çok terletiyo 45 dakikalık olanı yapıyorum bende evet arkadaşın dedigi gibi ilk günler bende çok bel agrısı çektim ama iki üç gün sonra alışıyo beden şu an bel agrım yok herkese bol eksikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bel ağrısı çekmenizin sebebi ya spor ayakkabısı ile yapmıyorsunuz ya da diz çekme tekme hareketlerinde karnınızı sıkmadığınız için belinize yük biniyordur.Bir de öyle deneyin.Ben bel fıtığım olmasına rağmen bel ağrısı çekmiyorum.Yazdığım şekilde deneyin ve vazgeçmeyin :)

      Sil
  7. Bende başladım hem eylenceli hem keyif içinde kilo veriyorsun güzel bişi tavsiye ederim çok terletiyo 45 dakikalık olanı yapıyorum bende evet arkadaşın dedigi gibi ilk günler bende çok bel agrısı çektim ama iki üç gün sonra alışıyo beden şu an bel agrım yok herkese bol eksikler

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.