Kate Hudson Güzellik Sırları

Merhaba
Bu günden itibaren beğendiğim ünlü kadınların güzellik sırlarını araştırıp sizinle paylaşacağım. Çünkü hepiniz biliyorum ki merak ediyorsunuz, benim gibi:)
 
Beğendiğim ünlüler deyince aklıma ilk Kate Hudson geliyor. Hem güzel hem de acayip sevimli bir hatun kendisi. İlk defa "Bir Erkeği 10 Günde Nasıl Kaybedersin?" filminde izlemiştim Kate'i ve bayılmıştım kendisine. Sempatik ve doğal.
Şarkıcı ve komedyen Bill Hudson ile oyuncu Goldie Hawn’un kızı  Kate Hudson.
 
 Kate Hudson, canlı ve enerjik görünmesinin sırrını göz altı kremi kullanmak yerine,  annesinin yaptığı gibi sabahları bir kâsenin içine buz dolduruyor ve daha sonra yüzünü o buzların suyu ile yıkıyor. Böylece göz altı şişliklerinden (benim de büyük problemim olan göz altı torbaları) kurtuluyor.
 http://www.bizkadinlar.com/images/upload/dalgali-sac-7.jpg
Hudson " Dünyanın en güzel elbisesini giyseniz bile, eğer o elbisenin içinde kendinizi rahat hissetmiyorsanız, güzel görünmenizin imkanı yoktur" diyor.
 

Genelde sade makyaj yapmayı tercih eden Kate Hudson'ın kullandığı ürünler:

De La Mer radiant Concealer: Cildi kurutmadan yumuşak dokusuyla başarılı bir şekilde kapatıyor. Göz altlarınızda yorgunluk belirtisi siyah halkaları da kapatmanız için birebir bir ürün.

Nars Sheer Matte Fondoten: Nars’ın kusursuz fondotenlerinden olan matte fondoten kamera karşısındaki çekimlerde kusursuz sonuçlar vermektedir. Hem çok hafif hemde yağ içermeyen dokusu ile sürdüğünüzde kalın bir tabaka oluşturmuyor. Özel günleriniz için favori bir ürün.

Tom Ford Lipstick: Uzun süre kalıcılık sağlayan bu naturel tondaki ruj kremsi kıvamı sayesinde kolay sürülüm sağlıyor.

Giorgio Armani Glossy Nude: Tom Ford lipstick’in üzerine sürdüğünüzde çok güzel bir görünüm sağlıyor. Doğal parlıklık sağlarken yapışmayan özelliği sayesinde rahatça kullanabilirsiniz.

Bumble and Bumble Texture Cream: Doğal görünümlü saçlar, yapılı saçlardan daha trend ki artık kapak fotoğraf çekimlerinde bile karşımıza çıkıyor. Kate’in doğal bırakılmış saçlarına sahip olmak için bu uygulacağınız texture cream’i kökten uca sürmeniz önemli. Kurutma makenise ile yapacağınız işlem sonrası, saçlarınız daoğal görünüme kavuşmuş olacak..

Ardell Takma Kirpikler: Takma kirmiğin en rahat kısmı rimel sürme ihtiyacını ortadan kaldırmasıdır. Takması her ne kadar rimel’e göre daha vakit alsada uzun süre dayandığından daha uzun süre kullanabiliyorsunuz. Gözlerin iç kısmından başlayarak küçükten-büyüğe doğru takarsanız daha doğal bir görünüm elde edebilirsiniz.

Cilt Bakımı
Parfümünü kendisi yapıyormuş ve spa ritüeli yağmurda ıslanmaktan ibaretmiş, en sık kullandığı bakım kremini eczaneden temin ediyormuş. Üstelik; “Beyaz kaşlı, parlak yeşil rujlu bir kadın görürsem durup hayranlıkla izlerim, arkadaşlarımsa deli cesaretine sahip olduğunu düşünürler. Bence sözünü ettikleri o deli cesareti harika bir şey” diyor. Saçlarına organik badem yağıyla maske uyguluyor ve yarım saat bekletip yıkıyor.
Makyajsız hali de çok güzel bence.
Zayıflama Sırları:
Yemek yemeyi çok seviyor. Yoğun çalıştığı dönemlerde kendine Cuma günleri izin veriyor. Diğer zamanlarda buğday, süt ürünleri ve undan uzak duruyor. Akşam salata, sabah ise ballı yoğurt yiyor. Salonda egzersiz yerine koşu, bisiklet turları, pilates gibi egzersizler yapmayı seviyor.



InStyle Dergisi Röportajından bir alıntı:

 Kate’ten altın değerinde Goldie Dersleri
“Büyürken, ailemiz erkeklerle doluydu; kadın olarak sadece annem ve ben vardık” diyor Hudson. “Ama annem güçlü bir kadın olduğu için, etrafımda kadınlardan oluşan bir destek sistemine sahip olmanın önemini anladım.”

Kate’in, annesi Goldie’den öğrendikleri:GÜZELLiK
“Hani bir arkadaşınıza harika göründüğünü söyler, farklı yaptığı herhangi bir şey olup olmadığını sorarsınız ya... Hiçbir şey yapmadığını, yeni bir erkekle tanıştığı cevabını verir size. Annemin bana verdiği en önemli güzellik tavsiyesi mutlu olmaya çalışmaktır. Biz güzellik ürünlerini severiz ama aynı zamanda keyifli vakit geçirmekten yanayız.”

ANNELiK“Ryder doğduğunda, çok rahat ve sosyal bir anne olacağımı, bebeğimi anneannesine teslim edip yemek pişireceğimi düşünmüştüm. Oysa çok korumacı birine dönüştüm ve ölümsüzlük hakkında düşünmeye başladım. Etrafımda kimseyi istemiyordum. Beni evden çıkaran ve dışarıda bir  hayat olduğunu hatırlatan annemdi.”
BASIN
“Hayatınızın; yalanlar, dedikodular ve negatif düşüncelere dayalı, kontrol edemediğiniz bir kısmı var. Annem ve ben, pozitif yaşama inanıyoruz. Bilinçli yaşamak ve ailenizi mutlu eden şeylere yoğunlaşmak çok önemlidir. Mutluluğu elde etmeye çalışmak lazım.”

Röportajın tamamı InStyle dergisinde.


2 yorum:

  1. cok güzel bir paylaşim, ben de merak ederim unlulerin guzellik sirlarini cunku onlar surekli goz onunde ve bakimli olmak zorunda olduklarindan her seyin en iyisini bilirler. Guzel gorunmenin en iyi yolu mutlu olmaktir kismina da aynen katiliyorum

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler kadriye
    sevgiler

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.