Bazı Günler Uğursuz Olabilir mi?

uğursuzluk karikatür ile ilgili görsel sonucu
Bazen insanların "bugün ne berbat bir gün" dediğini duyarım ve edebiliyorsam itiraz ederek "böyle demeyin , gün berbat olmaz ve öyle derseniz negatif elektiriği daha çok çekersiniz ve berbat şeyler artar" derim. Yani çok komik gelir belirli zamanların, bazı yerlerin hatta bazı insanların uğursuz addedilmesi. Tamam her şeyin enerjisi vardır ama nazar bile siz inanmazsanız değmez yaniii. O kadarda savunmasız değiliz ya da şöyle diyeyim "bana nazar değecek, ay şu kadın bana çok fena baktı kesin bir şey olacak vb...." gibi şeyler düşünürseniz düşünce enerjinizi o korktuğunuz kişinin enerjisine açmış olursunuz. İstemeden de olsa "kendini gerçekleştiren kehanet" olur bu. Yani aslında bazen sadece siz öyle olacak diye düşündüğünüz için olur bazı şeyler.

kara bulut hd ile ilgili görsel sonucu

Yani bu düşünce tarzı genel bakış açımdır benim. Neye odaklanırsan o çoğalır hayat felsefem olduğu için.  Ama geçtiğimiz çarşamba benim için öyle bir gündü. Halen demek istemiyorum ama gerçekten kötü bir kaç şeyin üst üste gelmesinden sonra kendimi "bu gün ne uğursuz bir gün arkadaş yaaa" derken yakaladım. Sonra da hemen toparlandım ama böyle düşünmeden edemiyorum. 
O günün sabahında kız kardeşim aradı ve kalbinin sıkışmasından dolayı acilde olduğunu, anjiyo olacağını söyledi ağlayarak. Yaşı daha çok genç olduğu için konduramadığımız bir şey sonuçta. Kız kardeşim için çok endişelendim. 
Öğlen annem aradı ve telefon dolandırıcısı bir adamın onu aradığını ve tanıdığını söylediğini, hatta kendisinin polis olduğunu söyleyerek tehdit ettiğini  ağlayarak anlattı. Annem için çok endişelendim ve üzüldüm.
Akşam üzeri işten eve gelirken de arabayla ben yolda kaldım:( Arabayı alalı daha 1,5 yıl oldu ve , yeni bir araba ve yolda kalması çok beklenen bir şey değil. Bu arada son zamanlarda benim aynı yolda 4. kez kalışım:))) İlk ikisinde suç benimdi tamam kabul ediyorum ama son ikisinde hiç bir suçum yok:)))
İlgili resim
Akşam eve gittiğimde "neyse ki bitti bugün " diye düşündüm. Ve yine de şükrettim. Bu olayların sonuçları çok daha kötü bitebilirdi. Kaza yapabilirdim mesela ya da sevdiklerime bir şey olabilirdi. "Uğursuz bir gün diye düşünerek bile isyan ettiysem affet Allahım" dedim. Sonuçta bana "sahip olduklarının kıymetini bil" demek için uyarı gönderdin belki de.
Uğursuzluk falan hep batıl inanç arkadaşlar. Bunlar Pagan'lardan günümüze gelmiş boş inanışlar. Yani maddelerin böyle bir gücü yok. Yani bir şeyleri uğursuz diye düşünmeye başladığınızda kendinizi çimdikleyin ve hemen o frekanstan çıkın:)))))
Ya da elinizi yumruk yapıp 3 kere tahtaya vurun:))))

15 yorum:

  1. anneme ne zaman tüm belalar beni buluyor ne uğursuz bir gün desem evden çıkarken besmele çekmedin mi der o geldi aklıma :) aslında neye odaklanırsanız o çoğalır mantığı çok hoşuma gitti ben birinci uğursuzluktan sonra kendimi moralmen dipler ittiğim için ister istemez tüm gün uğursuz geçiyor :D ayrıca geçmiş olsun umarım kardeşiniz de annneniz de iyidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiler çok şükür bununla geçsin inşallah. Kendimizi böyle düşünürken yakaladığımızda "uğursuz diye bir şey yoktur" gibi telkinlerde bulunmak gerek.

      Sil
  2. Öncelikle kız kardeşine çok geçmiş olsun, umarım şimdi iyidir, annne de geçmiş olsun ancak ağlayarak niye kendisini üzmüş? Yazık kıyamam ya bu telefon dolandırıcıları hep yapıyorlar hemen kapatsın telefonu, 155'e isterse şikayet etsin. Kendisini üzmesine hiç gerek yokmuş. Beni de 2 kez aradılar. Pat diye kapattım.
    Nazara çok inanıyorum:((ama dediklerini de mantıklı buldum iyi düşünelim iyi şeyler olsun. Çok teşekkürler, uygulamaya çalışayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneme seni tanıyorum kim olduğunu biliyorum falan demiş . Bizde hemen kapatsaydin dedik ama kal gelmiş herhalde

      Sil
  3. "Kendini gerçekleştiren kehanet" Çok inandığım ve yaşadığım bir şeydir.Yapı itibariyle eskiden daha pesimisttim ve olumsuzluğa odaklandıkça hemen o düşündüğüm olumsuzluk olurdu :)) Şimdi kendimi yakalıyorum ve durduruyorum :)) Her şey daha iyi :)) Teşekkürler Kadriyeciğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersin arkadaşım . Bende aynı şeyi yapıyorum yada yapmaya çalışıyorum

      Sil
  4. Hepsi batıl itikat, inanmıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel Kaystros başarabilen çok az kişi var bunu.

      Sil
  5. İlk önce kardeşini sormak istiyorum, iyi mi? Çok çok geçmiş olsun, geçeceğine de canı gönülden inanıyorum ♥

    Ahhh o dolandırıcılar, geçen beni de aradılar ve ne tesadüfki sigortacıya sigorta satmaya daha doğrusu borcumun olduğuna inandırmaya çalıştılar. Bazı bilgilerime ulaşabiliyor olmaları çok can sıkıcıydı :/

    Sen bir daha o yoldan geçme diyesim geldi, ama o da Paganlardan bir inanış dimi :)))) Şaka Şaka ;)

    Mutlu, sağlıklı bir hafta sonu diliyorum canım sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim iyi Şebocum korkmuş biraz sadece annemde öyle korkmuş bununla geçmiş olsun inşallah dedik. O yol Evimin yolu geçmem gerek ama bende alternatif yollar düşünmedim degil😊😀😁😂

      Sil
  6. İyi düşün iyi olsun diyorlaf ama olmuyır yani, enerji yayıyorum filan yk, ben de diyorum mesela bugünn kötü olacağı sabahtan belliydi fikan dye, bu arada kardeşine annene sana tüm aileye geçmiş olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten inanmak gerekiyor. Sen öyle derken içindeki ses itiraz ediyor o yüzden olmuyor Meltem . Onu susturmak gerek

      Sil
  7. ay olur bazı günler evet :)

    YanıtlaSil
  8. Enerjinin gücüne inanıyorum kesinlikle.Bazen siz ne kadar olumlu olsanız da başka enerjilerin olumsuzluğu etkiliyordur belki bu üst üste gelen negatif durumlarda.Batıl inançlar da sadece aksine kendimizi inandıracak delillere başvurunca yok olabiliyor galiba.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.