SORUMLUYUZ


Çilemiz bitmemiş yani daha:)
Şaka bir yana son zamanlarda okuduğum bir yazıda "sadece yaptıklarımızdan değil ,yaşadıklarımızdan da biz sorumluyuz" diyordu. Bu cümlenin anlamını düşünüyorum uzun zamandır.  Yukarıda ki cümleyle beraber yorumladığımda şöyle bir sonuca vardım kendimce. Bizim gelişmemiz için , sivri yanlarını törpülememiz için ,bazen de bize ayna olmak için çıkar karşımıza bazı insanlar. Çevremizde ki insanlar bizim aynamızdır. Onlarda neyi eleştiriyor isek dönüp kendimize bakmalı "bu bende var demek ki" demeli ve onu geliştirmeye çalışmalıyız. Yeterince olgunlasmadığımız yönlerimizi fark edip düzeltmeye çalışmalıyız. Yani uzun lafın kısası "bütün deliler beni mi buluyor hep arkadaş " ya da "sizi bana sayıyla mi gonderiyorlar " demeden önce bunları düşünürsek daha yararımıza olur diyorum .
Sevgilerimle. .....

5 yorum:

  1. Bunun doğru olduğunu bilmemize rağmen kabullenmek çok zor bir iş. Yapabilene de helal olsun. karşındakine iyice öfkelendiğinde durup "ben de böyle miyim acaba?" diye durup düşünmek her babayiğidin harcı değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapabilsek nirvanaya ermiş oluruz renklidesing.

      Sil
  2. Yazılarınıza şöyle bir göz attım da çok güzeller..İzlemeye aldım yavaş yavaş okuyacağım şimdi hepsini.Sevgiler.Bana da beklerim

    YanıtlaSil
  3. evet evet aynen sana katılıyorum şekerim :)))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.