Neden Unuttun?

   


  Bu sabah 11:30 civarında spor salonunda  pilates dersi vardı. Kahvaltı edip hazırlanıp aceleyle çıktım. Spor salonu evimize arabayla yaklaşık 15-20 dakika uzaklıkta. Arabadan indim aceleyle çantamı alıp spor çantamı almaya yeltendiğimde gördüm ki spor çantamı unutmuşum🥹 Arabaya geri döndüm ve kendi kendime güldüm. Biraz kızmak üzereydim ama dedim ki “eee ne olmuş yani , unuttum , unutmak istemsizdir , ne yapabilirim ki?”.

     Sonra aklıma üniversite de okurken yaşadığım bir unutma vakam geldi. Eskiden üniversite hastanelerine sevkle ve sağlık karnesiyle gidilirdi. Ben bir gece öncesi nöbet tuttuğum İçin eve gitmeden hastaneye gittim ve Sağluk karnem yanımda değildi. Hastaneye gittiğimde sağlık karnemi sorduklarında unuttuğumu söyledim. Beni evraklarını unutanlara geçici bir evrak veren  birime yönlendirdiler . Odaya girdiğimde görevli kadına sağlık karnemi  unuttuğumu söyledim. Kadın  yüzüme eleştirel bir bakışla ve sahte bir gülümsemeyle bakarak “neden unuttun canım?” dedi. O an neler söylediğimi tam hatırlamamakla birlikte kadının yüz ifadesini hiç unutmuyorum:))) En son saçları dimdik olmuş gözlerinden ateşler fırlatıyordu. Hatırladığım kadarıyla “burası evraklarını unutan insanların geldiği bir yer değil mi? Bu ne saçma soru? Siz her gelene bu soruyu mu soruyorsunuz? Mutlu mu oluyorsunuz ? Unutmak istemsiz bir eylemdir. Neden unuttun sorusunun mantıklı cevabı ne olabilir ki? Unuttuğum İçin unuttum. Sular kesikti ondan unuttum . Yardımcı olacak mısınız yoksa sorguya mı çekeceksiniz? vb…… “ bir sürü şey söyledim.          Zaten gece nöbetçi olduğum İçin uykusuzdum. Tahammülüm çok azdı. Bir de serde gençlik var delikanlılık. Şimdi olsa yine bu soruya anlam  veremesem de sert tepki vermez , o kadar çok şey söylemezdim diye düşünüyorum. 

Neyse bu da böyle bir anımdı 😂 aklıma geldi , siz siz olun “neden unuttun?” diye sormayın insanlara , benim gençlik halime denk gelebilirsiniz. Bu arada o kadıncağız bana yardımcı olmadı . Neyse ki odada bir adam daha vardı çalışan da o yardımcı oldu. Odaya benden sonra beraber geldiğim arkadaşım girmiş kadın hala söyleniyormuş . Çıkınca yanıma geldi “ne yaptın o kadına?” diye sordu . “Birazcık terslenmiş olabilirim ama eminim bundan sonra en azından bir süre kimseye “neden unuttun?” demeyecek” dedim.

3 yorum:

  1. Neden unuttun diye bir soru olması da çok enteresan. Her şeyin izahı mı olur, olmaz ama bak işte böyle mizahı olur :)

    YanıtlaSil
  2. Ahahahaha söylediklerinizim hepsini eminim bende söylerdim. Ne demek canım neden unuttun? Keyfimizi de kahyası mı bunlar...

    YanıtlaSil
  3. kadın çattık demiştir :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.