İlham Veren Bir Kadın Hikayesi

 



Bugün sizlere bir annenin gücü , çabası , azmi, başarısı sonucunda ortaya çıkan Kayra Fermente'nin sahibi Tülin Hanım'ın hikayesini anlatmak istiyorum.
İnstagram vesilesiyle tanıştıktan bir süre sonra yüz yüze tanışma fırsatımız oldu. Hikayesini anlattığında hayranlıkla dinledim. Tülin Hanım gibi insanlar çoğalmalı dedim.
Yıllar önce 1,5 yaşındaki oğlunun gelişiminden şüphelenip doktora gittiklerinde doktorun normal demesine rağmen ikna olmayıp annelik iç güdüsüyle anladığı otizm rahatsızlığını kendisi teşhis etmiş. Daha sonra biraz daha zaman geçince doktorlar da teşhis koymuşlar. Ve yolculuğu böyle başlamış oğluna iyi gelecek şeyleri araştırmak ve oğlu okulu bitirdiğinde onu  bir iş sahibi yapmak . Atom karınca gibi bir kadın. Sürekli araştırmış , eğitimler almış, ilk önce sirke yapımıyla başlamış ve daha sonra sağlıklı yaşama dair kadim bilgilerin peşine düşmüş. 


Bilim ve kadim bilgileri araştırırken en büyük yardımcısı babannesi ve onun arkadaşı olmuş. Çocukluk ve lise dönemlerinde bir şifacı olan babaannesiyle çok zaman geçirmiş ve onun hazırladığı karışımlar , hayata karşı bilgeliğini rol model almış. Daha sonra bu öğrendikleri çok işine yaramış. 
Bugün Kayra Fermente adında bir firması var ve firmada oğluyla birlikte 5 tane otistik çocuğa da part time iş olanağı sağlıyor. 
Güzel yürekli insanlar iyi ki varlar. 
Bir anne değişir dünya değişir, daha güzel bir yer olur. 
Kayra Fermente'nin ürürn yelpazesi gün geçtikçe genişlemiş. Tamamen Türk Malı ve doğal olması prensibinden hiç taviz vermemeye çabalamışlar. Şu anda yenilebilir , tamamen doğal kozmetik ürünleri de üretmeye başlamışlar. Sirkeler , yağlar, uyku bantı, yüz taşı , anti ageing kremler, serumlar, güneş koruyucuları ürünlerinin bazıları. 
Ben Tülin Hanımın hikayesini çok sevdim. Yılmadan , kimseyi dinlemedin mücadele eden kadınları çok seviyorum. 
Yolu açık olsun ve siz de eğer doğal güvenilir ürünler istiyorsanız sitesini incelemenizi ve instagram hesabını takip etmenizi öneririm. 
www.kayrafermente.com
@kayrafermente



6 yorum:

  1. Alkışlamak yetmez önünde eğilmek istiyorum. ❤️

    YanıtlaSil
  2. Bazen annelik güdüsü bilinen tüm bilimsel verilerin üstünde diye düşünüyorum ama sınırları çok tehlikel ibir kanı olurdu bu. Başarılar ve mutluluklar onunla olsun...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.