Kadınlar Günümüz Kutlu Olsun

"Kadınım ben. Minicik yüreğimde dünyayı taşıyan,

Elleri hamur kokan, kırılgan,alıngan, gözyaşları

İçinde gizli, biraz çocuk, biraz anne,biraz deli.

Aşkın her hali, tutkulu, düşbaz, haylaz bir kadınım

Ben. İncitmeyin beni, giydiğim fistanlar bile çiçekli.

BEDENİMİN NE ÖNEMİ VAR Kİ? BENİM HAZİNELERİM YÜREĞİMDE GİZLİ......"

CAN YÜCEL



Türkiye'nin İlk Kadın Başbakanı


İlk Kadın Milletvekili



İlk Kadın Avukat

İlk Kadın Doktor


İlk Güzellik Kraliçesi


Dünya Emekçi Kadınlar Günümüz kutlu olsun. Bugün aklıma ilkler geldi. Kimbilir ne zor olmuştur onlar için. Ama iyi ki cesaret etmişler, iyi ki biz de varız demişler. Minettarız. 

"Kadın insandır, erkek insanoğlu" Neşet Ertaş



2 yorum:

  1. BEDENİMİN NE ÖNEMİ VAR Kİ? BENİM HAZİNELERİM YÜREĞİMDE GİZLİ........Bu harikaydı

    Sevgiler

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.