Yarına Tek Bilet

Yarına Tek Bilet Müzikleri - TUNEFLIX

Netflix'te izlediğim Yarına Tek Bilet filmi hakkında öncesinde çok olumsuz yorumlar okumama rağmen "fena değil" kategorisinde benim için. Eleştirilerde Dilan Çiçek Deniz'in oyunculuğunun çok yapmacık olduğu söyleniyordu. Özellikle buna dikkat ederek izledim , evet biraz yapmacık gibi, doğal değil. Ama bu eleştirileri okumasaydım bu kadar fark eder miydim bilmiyorum. 

Yarına Tek Bilet konusu nedir? İşte Yarına Tek Bilet oyuncuları ...

Başrolde ki iki karakter birbirine çok yakışmış , uyumlu olmuş birliktelikleri. Metin Akdülger'i öncesinde de beğenirdim, bu filmde de çok başarılı bence. 
Film bir tesadüfü anlatıyor, bu kadar da olmaz denilebilir belki ama gerçek hayatta da bazen öyle tesadüfler oluyor ki böylesi ancak filmlerde olur diyorsunuz:))) 
İki kalbi kırık, kız çok öfkeli, vazgeçmiş , oğlan sanki "bay böyle olması gerek" gibi, yani nasıl denir hep yapması gerekenleri yapan biri. Tesadüf eseri aynı kompartımanda yolculuk yapmaya başlıyorlar. 14 saatlik bir tren yolculuğunda kendileriyle yaşadıkları yüzleşme ve sorgulamaları izliyorsunuz. Bir yol hikayesi. Yol hikayesi sevenler sever bence.
Biraz sıkıldım izlerken ama sonunu merak ettiğimden izledim.  Konuyu çok anlatamıyorum izleyecek olanlar kızmasın diye. Ama izlerken hissettiklerimi anlatabilirim. 
Başrolde ki  karakterler ihanete uğramışlar. İhanete uğramış insanların acısını çok güzel anlatmışlar bence. Öfkelerini, kırgınlıklarını , acılarını hissettim ben izlerken. Bu hissi verebiliyor olmaları başarılı. 
Filmi izlerken bugüne kadar izlediğim Netflix filmlerinin, dizilerinin birbirine çok benzediğini düşündüm . İş yapan bir tarz bulmuşlar oradan devam ediyorlar sanki. Aynı Amerikan filmleri gibi. Hikayeler, kişiler, olaylar çok benzer. Filmle ilgili en büyük eleştirim bu aslında. 
Sürprizler var ama beklenen , tahmin edilen şeyler. Biraz daha özgün olmalı sanki. 
Globalleşen dünya tek tip filmler, diziler, insanlar , olaylar mı olacak? Kafamda çılgın sorular:)))

2 yorum:

  1. Zaten cinsellik olmazsa olmazı netflixin
    Bence de fena değildi
    İzlenebilir
    Oyuncular da iyiydi
    Ama daha iyilerini izledim diyeyim����

    YanıtlaSil
  2. D.Cicek Deniz çok güzel.bir kadın ama oyunculuk anlamında beğenmiyorum sadece güzel.diye oyuncu yapılmış gibi geliyor bana

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.