2019'da Zinciri Kırmayın

barış özcan ile ilgili görsel sonucu



Barış Özcan'ı youtube videolarından tanıyorsunuzdur. Tanımıyorsanız da bir bakın bence. Tesadüfen Barış Özcan'ın "Zinciri Kırma" videosuna rastladım. Önce kişisel gelişim videosu sandım yine kişisel gelişimle ilgili ama daha çok zaman yönetimi, alışkanlık oluşturma hakkında. Buradaki zincir farklı:) Yani Barış Özcan diyor ki; "Bu yeni yılda kendine bir hediye ver. Hayatında neyi değiştirmek istiyorsan karar ver ve bir takvim üzerinde her gün bunu yapmaya çalış. Takvim üzerine işaretlendiğinde bunlar bir zincir oluşturuyor, bu zinciri kırma. Zinciri kırmamak için her gün o konuda bir şey yap. Bu takvimi gözünün önünde bir yere as ve her yaptığında işaretle.
İnsanlar aldıkları kararları 3 şey yüzünden uygulayamıyorlarmış;
1. Unuttukları için
2. Gerçekleştirmesi çok zor hedefler olduğu için
3. İlerlemeni takip etmediğin zaman.
barış özcan zinciri kırma takvimi ile ilgili görsel sonucu
İşte bu zinciri kırma takvimi unutmanızı engelliyor ve ilerlemenizi takip etmenizi sağlıyor.
Mesela 2019'da düzenli spor yapmayı mı istiyorsunuz. Kendinize bir hedef belirleyin ve "günde 1 saat yürüyüş yapacağım" deyin. Her gün yürüyüş yaptıktan sonra bu takvimi işaretleyin.
Yılbaşında verilen kararlar yılın diğer zamanlarında verilen kararlardan daha fazla yerine getiriliyormuş. Hadi bize motivasyon olsun sevgili Barış Özcan, bizde bir karar verelim vee bu kararımız için her gün ne kadar süremizi ayırmamız gerekiyorsa belirleyelim ve yapalım. Sonra da zinciri kırmamaya çalışalım. Zaman zaman kırsak bile yolda kalmamızı sağlar böyle bir uygulama.
Ben 2019 'da tabi ki zayıflamak 1. hedefim. Bunun için her gün 1 saat spor yapmak için bu takvimi kullanacağım. 2. hedefim de her gün ingilizce çalışmak. 3. hedefim her gün 1 saat kitap okumak. Daha düşünürsem çok hedef bulurum ama çok fazla da açılmadan bu 3'ü için yapsam yeter bana:)
Siz ne yapmak, neyi değiştirmek istersiniz? Sorun bakalım kendinize.
Barış ÖZCAN'ın hazırladığı takvime ulaşmak için: 2019 Zinciri Kırma TAKVİMİ ► http://bit.ly/zinciri-kirma-2019 2019 


9 yorum:

  1. Zaman en değerli hazine kıymet bilmek lazim

    YanıtlaSil
  2. Ben yeni keşfettim ve bu videoda çok şey öğrendim.Umarim hayata geçirebilirim. Farketmiyoruz ama zaman su gibi akip gidiyor.Dolu dolu yaşamayı ümit ederim.
    Kalemine sağlık canim♥️

    YanıtlaSil
  3. unutma konusunda yalnız olduğumu düşünüyordum..

    YanıtlaSil
  4. 2019 da geliyor, kararlar kararlar... :)
    Siz geçen gün bana instagramdan bir mesaj attınız mı, aynı adlı bir kullanıcıdan mesaj mı aldım yoksa? :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. hedeflere ulaşmak ve unutmamak için güzel bir yöntem...

    YanıtlaSil
  6. hım duymadım tamam bi dinleyim. iyi bişi diyon. heey diğer bloguna bakıyon mu seeen :)

    YanıtlaSil
  7. İyi fikir bence de
    Uygulamaya değer

    YanıtlaSil
  8. http://konumuzkitap.blogspot.com/2018/12/2019da-zinciri-krma.html ben de bu konuyla ilgili yazmıştım... Gerçekten çok faydalı... Herkese tavsiye ederim! 👍👍👍

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.