Bir Bayram Tatilinin Ardından


Biraz gecikmeli de olsa yazabiliyorum sonunda. Geçmiş bayramınız mübarek olsun:) Bayramlar huzur ve neşe getirsin ülkeme inşallah.
Şimdi efendim bana gelecek olursak, bayramdan önce 2 hafta hiç ekmek yemeyerek ve yürüyerek 2 kilo vermiştim. Gönül isterdi ki bayramda da devam ettim diyebilmek:)))) Edemedim maalesef. Sonra dedim ki kendime "tadını çıkart bari, bundan sonra böyle uzun tatil olmasına çok var". Canımın istediğini yedim. Tartılmadım ama biraz kilo aldığımı hissediyorum. Döndükten sonra da çarşamba gününden beridir(yani dün) ekmek yememe diyetine tekrar başladım.
Bu bayram sofrasında ekmek yenmezmi? Annemin ekmekleri daha mı tatlı sanki:))) Sevdikleriniz yanınızdaysa bayram olur , hep beraber yenilen yemekler, içilen çayların yanında muhabbetler. Herşey güzeldi tatilde iyi geldi.
Bayramda uzun zamandır görüşemediğimiz kuzenlerle görüştük. "Kuzilerle kahve keyfisi" diye fotoğraflar bile paylaştık sosyal medyada. Olmazsa olmaz tabiii...
Pikniğe gittik. Küçük kardeş insanın gözünde hiç büyümezmi ki? Yaramaz çocuk gibi gözümde hala:)))
Bursa’daydık tatilde. Memleketim diye demiyorum çok yeşil, çok güzel. Doğa harikası yerler var. Yanımdaki çıtırda oğlum. Sanırım seneye bana yukardan bakmaya başlayacak.
Bu da minik prensesim. Ağlarken bile çok güzel:))) Ağlamasını hiç sevmiyorum . Anneler çocukları hep mutlu olsun , hiç hasta olmasınlar, hiç üzülmesinler isterler. Ağlamasını o yüzden sevmiyorum, hep iyi ve mutlu olsunlar istiyorum, mümkün değil biliyorum ama.
 


E hadi kahveye gelin, iki lafı üst üste koyarız:))))


12 yorum:

  1. Kahve nefis gözüküyor. Bayram da çok güzel geçmiş :)

    YanıtlaSil
  2. Sizin de geçmiş bayramınız mübarek olsun. Güzel bir milletiz biz, geçmiş bayram, geçmiş kandil diye başlayan gönül almalar, kutlamalar kim de var? Kıymetini daha çok bilelim inşaallah. Şiir de bayram şükürdür demiş. Bayram, benim olan herşeye şükür. Bayram, başkalarına da faydam dokunabiliyor şükür. Nice güzel günlere o zaman..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler begonvil sokağı . Bencede güzeliz. Hiç bozulmasın güzel adetlerimiz inşallah. Ve gerçektende şükür herseye, sukredebildigimize şükür.

      Sil
  3. Ben de hep ''Hadi iki lafın belini kıralım.'' Derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da olur Yurdagül üst üste de koyarız belini de kırarız :))

      Sil
  4. Bayramda ben de Bursa'daydım ama seninki gibi çok renkli anılar biriktirmedim sanırım.
    Güzelsiniz hepiniz..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa bize gelseydin adaş beraber renkli anılarımız olurdu.

      Sil
  5. Hoşgeldin Kadriye :))
    Dopdolu bir bayram olmuş ne güzel.
    Kardeşler de hiç büyümez, çocuklar da :)))
    Öyle tepeden tepeden bakmak da ne oluyor anneye, olmaz :))) Büyümlerini durdurmak gerek bir hapla falan, zira büyüdükçe dertleri de büyüyor bunların :))))

    Ekmeksiz günlerin şahane geçsin inşallah ♥

    YanıtlaSil
  6. Şebo valla 2 gündür tekrar ekmeksizliğe alışmaya çalışıyorum ve acı oluyo biraz:))) sürekli bu bir alışkanlık değişebilir telkini veriyorum kendime. Faydasını hissetmesem tekrar başlayacam valla:)

    YanıtlaSil
  7. Bende Bursalıyım:) Oğlumda orda okuyor orası benim için çok özel bir. Evlatlarınızı allah bağışlasın maşallah ..

    YanıtlaSil
  8. Gecmıs bayramınız ne güzel gecmıs, maasallah tum bayramlarınız en kotu böyle olur ıns. bayramları kalabalık aıle ıle gecırmenın degerını yalnız kalınca daha ıyı anlıyor ınsan. ANNE EKMEKLERİ daha tatlı olmaz mı ;) afıyet olsun bayramda dıyete devam etmek cok zor olurdu zaten. Bursa da ayrı güzel bır yer, bır kere gıttım ama hıcbırsey anlamadım insan memlekete dıyamıyor galıba ;)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.