Tatlı Küçük Yalancılar

Merhaba
Yeni başlayan yaz dizilerinden en sevdiğim dizi "Tatlı Küçük Yalancılar" dizisi. Çok beğendim ve 2. bölümü çok merak ediyorum. Sonra dizinin "Pretty Little Liars" dizisinden uyarlama olduğunu okudum. Şimdi yabancı versiyonunun 2. bölümünü , hatta tüm bölümlerini izlememek için kendimi zor tutuyorum.
  
Üsttekiler yerli versiyon oyuncuları, alttakiler de yabancı versiyonun oyuncuları. Hıh bizimkiler daha güzel.(Burada aklıma bir fıkra geldi ama konuyla alakasız olduğundan anlatmayacağım:))

Gerçekten de Türk insanı gittikçe güzelleşiyor diyebilir miyiz? Çünkü son dönem dizilerde oynayan kızlar ve erkekler çok güzeller. Sizce de öyle değil mi?
Bu dizide ki en güzel kız bence Aslı. Benim favorim:)
 
Aslı yani Bensu Soral, Hande Soral'ın kız kardeşiymiş. İzlerken çok tanıdık gelmişti. Hande Soral'ı da çok beğenirim zaten.
   
Aslına bakarsanız oyunculuklar çok iyi diyemeyeceğim çünkü çok gergin olunması gereken sahnelerde o korkuyu iyi veremiyorlar izleyiciye.
 
Hepsi birbirinden güzel bence. Oyunculukları da gelişecektir zamanla. Çok gençler daha çünkü.
Gelelim dizinin konusuna; Beş arkadaş göl evinde bir hafta sonu eğlenirlerken içlerinden biri(Açelya) o gece herkes uyurken kaybolur ve bir yıl boyunca hiç bir iz bulunamaz.  İlk bölümden anlaşıldığı kadarıyla Açelya alaycı ve birazda tehlikeli bir karekter. Mesela okulda sinir olduğu bir kıza ders vermek için bir oyun planlıyor ve bu oyuna diğer kızları da alet ediyor ve oyun çok kötü sonuçlanıyor. Oyun oynadıkları kız kaza geçirip kör kalıyor ve erkek arkadaşı suçlanarak hapse atılıyor. Yalnız bu ders verme olayında kızlardan hiç birisinin neden aklı selim davranamadığını çok merak ettim ben. Sürü psikolojisi mi, grup psikolojisi mi bir anlam veremedim.  Bir tanesi bile engel olmaya çalışmadı. Çok tuhaf buldum  bu durumu.
Açelya'nın kaybolmasında 1 yıl sonra diğer kızlara sonu A. ile biten, herşeyi bile alaycı mesajlar gelmeye başlar ve kızlar bunun Açelya olduğunu düşünürler ve olaylar, olaylar:)
Zengin kız fakir oğlan ya da tam tersi versiyon dizilerden sıkıldıysanız ilaç gibi gelecek bir dizi bence. En azında bir konusu var, merak uyandırıyor. Uyarlama dizileri bu yüzden seviyorum ben , merak uyandırıyorlar, konu bütünlüğü var. Ben diziyi sevdim şahsen, gerilerek izledim. Tavsiye olunur:)

2 yorum:

  1. Yabancı dizileri izlerken o kadar gerçekçi olan her şey nedense türk dizilerinde yapmacık kalıyor. Oyunculukların da haricinde bir şey var. Ne olduğunu çözemedim henüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bulamadım Handan. Belkide taklitler asıllarını yaşatır diye bu yüzden diyorlar.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.