CELLFOOD



Merhabalar
Bugün sizlere farklı bir üründen bahsedeceğim. 
"Cellfood hücrelere oksijen sağlayan iyonik formüldür ve çözünmüş oksijen, 78 mineral, 34 enzim, 17 amino asit ve elektrolitler içerir. Sadece en iyi ve tamamen doğal bitkisel maddelerden hazırlanır ve vücudun her hücresi tarafından hızla emilir". Tanıtım broşüründe böyle yazıyor.
Gelelim benim düşüncelerime.Ben damlasını ve cilt için oksijen jelini kullandım. Damlasını her yemekten önce bir bardak suya 8 damla damlatarak içmemiz gerek. Ben sabah ve akşam yapabildim. Almaktaki amacım hücrelerimizin içine saf oksijen girmesini sağladığını iddia ediyor olmasıydı. Ama tabii bunu ölçemeyiz.Sadece kullandığım süreçte ne gelişme hissettim. Sanki enerjim biraz daha arttı.Hücrelerime sormak lazım gerçekten işe yarayıp yaramadığını. Ama hücrelerimizin oksijene ihtiyacı olduğunu ve özellikle kanser hastalığının hücrelerimize yeterince oksijen giremediğinde oluştuğunu okuyunca almaya karar vermiştim. Sonuç olarak hücresel faydası olduğundan çok bir değişiklik farketmedim.
Ama cilt için oksijen jeli kullandığımda farkı gözle görülür hissettim.Bu jel içinde kullandığınız nemlendiricinin etkisini arttırıp nemi daha fazla tuttuğu yazıyordu broşürde. Ben geceleri yatmadan önce kullandım.Önce nemlendiricimi sonra jeli sürdüm. Sabah uyandığımda daha parlak ve gergin bir cildim olduğunu gözlemledim.
Bir daha alır mıyım? Cilt için olanını alırım ama damlası konusunda emin değilim. Çünkü insan farkedilir bir sonuç hissettiği şeyleri tercih ediyor.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.