Resident Evil Son

resident evil son ile ilgili görsel sonucu

Cumartesi akşamı Resident Evil The Final Chapter filmine gittik. Film 4Dx . Ölen zombilerin kanları yüzünüze sıçrıyor sanki ıyyyk...:) 

resident evil son ile ilgili görsel sonucu

Mila Jovovich biraz yaşlanmış ama yine de çok güzel kadın. Kaş göz gerisi söz:))) 
Bu filmde her şeyin açıklaması var . Her şey Umbrella şirketinin başının altından çıkmış. Dünya nüfusu biraz azalsın demişler. T virüsünü yaymışlar. Son dönem dünya nüfusunun azalması gerektiği konusu çok popüler. Sürekli bu konuyu işlemeye başladılar, kitaplarda filmlerde.
Görsel efektler çok iyiydi ama saçmalıklarla doluydu. Yuhhh o kadar da değil dedirten çok sahne vardı. 
resident evil son ile ilgili görsel sonucu
Anlamadığım şeylerden bir tanesi birini öldürmek istersen kafasına sıkarsın kurşunu biter. Ama bu kötü adamlar baş roldeki karaktere türlü eziyetler ediyorlar da kafasına bir kurşun sıkmıyorlar arkadaşım. Anlaşılır şey değil.
Filmin sonunda "ne eziyet çektin be Alice , çilen bitmedi" dedim :))) Film boyunca zombiler, kötü adamlar ve canavarlarla savaştı.
Sonuç olarak ben dedim ki keşke bu filmi çekmeselermiş:)))) 

resident evil son ile ilgili görsel sonucu
Bu arada bu filmi çekmek için Mila Jovovich'in hamileliğini ve doğumun beklemişler. İlk filmden bu yana 15 yıl geçmiş. Bu da filmle ilgili kısa bilgi olsun:)))

4 yorum:

  1. Bayılıyorum bu hatuna :)

    YanıtlaSil
  2. Bu kadına bayılıyorum ama böyle filmleri sevmiyorum..kan silah vs vs..

    YanıtlaSil
  3. film harikaydı efektler, 3D..Gerçi Hele bir de yeni doğum yapmış olduğunu ve yine aynı fizikte olduğunu öğrenince sinir olmuştum ama :P

    YanıtlaSil
  4. Öyle çok güzel bir film değil bunu hep demişimdir lakin boş zamanın var ve yapacak bir işin yoksa açıp izlenecek bir film.
    Yorumların için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.