Perişan Uyku

 


8-5 çalıştığım dönemlerde iş yerinde öğle arası bazen uyku bastırırdı. Kolumu masaya koyar uyurdum. Ama ne güzel bir uyku olurdu o 😂 kolum uyuşur , boynum tutulurdu😂😂 hele ramazanda o uykunun tadından yenmezdi 😂 işte yine böyle bir gün o şekil uyumuşum iş arkadaşım Fatoş girmiş odaya , yani adlında öğlen arası bitmiş demek oluyor bu. Bana seslendi “ hadi kalk mesai başladı” dedi. Ben de gözümü zor açarken “tamam uyandım gibi bir şeyler geveledim. O zaman Fatoş defi ki “sen de ne seviyorsun böyle perişan uykuyu “ “perişan uyku mu?” O da ne demek?” dedim . “İşte böyle konforsuz , ama engellenemez bir şekilde çöktüğü için içinde bulunduğun koşulları önemsemeden uyumak” dedi. Çok hoşuma gitti bu “perişan uyku” tanımı. 



Hepimiz yaşamışızdır televizyonun karşısında neredeyse yarı oturur pozisyonda oramız buramız tutulur bir şekilde uyuyakalırız ama kalkıp yatağımıza gidince o uykudan eser kalmaz . Uyuyamayıp yatakta döner dururuz.

Belki de çok pahalı yataklar ya da aşırı konfor gerekmiyordur iyi bir uyku için. Rahat bir kafa ve vücudumuzun bioritmine uymak yeterlidir . Ne dersiniz? 

3 yorum:

  1. Ama uykuların en tatlısıdır ki o :)

    YanıtlaSil
  2. tv de film dizi izlerken uyumak büyük keyif :)

    YanıtlaSil
  3. bu aralar bende aynı şekilde işte sizin tabiriniz ile perişan uykuyu yapar oldum :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.