Neden Olmasın?


  

Hayat hep düz bir çizgide ilerlemez. İnişler çıkışlar , engebeler vardır. Hastalıklar , kazalar , sürprizler ….. hepsi insanoğlu içindir. 

Bir olay yaşadığımızda “Neden ben?” diye sorarız, aslında cevap “neden olmasın” dır. Hepsi insana dairdir o yüzden bize yabancı değildir . “Ben bir insanım ve insana özgü hiç bir şey bana yabancı değildir” demiş Terence . Ne güzel demiş . Her şey bize dair , bizden ötürü . 

O yüzden başımıza bir şey geldiğinde şikayet etmek , isyan etmek yerine mesajı  alıp devam etmek . İşin sırrı . 

Kabullenmek , akışa bırakmak 🙏söylemesi kolay yapması çok zor olsa da imkansız değil. 

.

.

.

#bizkimizkadınız #bendenötürü #herşeybizdenötürü #sürpriz #hayatsürprizlerledolu #farkındalık #insanadairherşey #insanadair #terence #bursa #ankara 

5 yorum:

  1. Hayata sizinle aynı pencereden bakıyoruz. Mutlu olmayı, sevinmeyi, eğlenmeyi normal karşılıyoruz da acılar, üzüntüler, hastalıklar neden bizi kahrediyor? Hepsi yaşamın içinde var olan şeyler değil mi? Karşılaştığımız zor anlara sebat edip mutlu anların tadını çıkarmalıyız:)

    YanıtlaSil
  2. Ben genelde, bu da geçecek sıradaki gelsin diye bakıyordum. Ama sizin bakış açınızı kendiminkinden daha çok sevdim. :)

    YanıtlaSil
  3. Dediğin gibi söylemesi kolay yapması zor ama imkansız değil:))
    Uzun bir aradan sonra tekrar buralara Merhaba

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.